نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت:دادگستری بستر برای فراگیر شدن آموزش مهارت های زندگی به زوج های جوان را فراهم کند.

بسترسازی آموزش مهارت های زندگی به زوج های جوان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مسئولان قضایی گلستان با آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.


آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش دادگستری‌های استان در سال گذشته به اجرای موفق طرح صیانت از بنیان خانواده در علی آباد کتول اشاره کرد و گفت: امیدواریم پس از پایان همه گیری کرونا، اجرای این طرح دوباره آغاز شود.


نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: آموزش مهارت‌های رفتاری و ارتباطی به زوجین، احتمال اختلاف و جدایی در زندگی‌ها را کاهش می‌دهد و در خواست من از مسئولان قضایی استان اجرای فراگیر این آموزش‌ها برای زوج‌های جوان است.


رئیس کل دادگستری گلستان هم در این دیدار، خلاصه‌ای از عملکرد یکساله اقدامات قضایی استان را ارائه کرد و گفت: در دوره تحول، حمایت از تولید، هوشمند سازی و مبارزه با فساد سه موضوع محوری دستگاه قضایی است.


هادی هاشمیان افزود: در همین راستا فقط سال گذشته به خروج از بحران دست کم ۳۰۰ واحد تولیدی کمک کردیم و بستر‌ها برای گسترش دادرسی الکترونیک در همه شهر‌های استان فراهم شد.


هاشمیان، شناسایی بستر‌های فساد زا را هم از دیگر اقدامات دادگستری استان در راستای اجرای سند تحول قضایی عنوان کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار