نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری ضمن دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی گفت: مردم در انتخاب خود دقت کنند و به فردی رأی دهند که بیش از دیگران دلسوز مردم بوده و گوش به فرمان ولی و امام جامعه باشد.

 مردم به فردی که دلسوز و پیرو امام جامعه است رأی دهند

به گزارش گلستان ۲۴؛ آیت‌الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان  با اشاره به اهمیت انتخابات 28 خردادماه اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند مردم را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی مأیوس و دلسرد کند و برای همین فشارهای اقتصادی زیادی را به ملت ایران تحمیل کرده است. 

وی با بیان اینکه  دشمن هیچگاه دلسوز مردم ایران نبوده و نیست، خاطرنشان کرد: دشمنان چشم دیدن پیشرفت‌ها، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را ندارند و با هر ترفندی سعی می‌کنند آرامش مردم ایران را بر هم بزنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم نباید فریب دشمنان را بخورند، گفت: با اینکه مشکلاتی به ویژه در بخش‌های اقتصادی داریم اما مردم ما همگی دوست‌دار انقلاب و نظام اسلامی هستند و هزاران هزار شهید را در این راه تقدیم کردند و در این 42 سال هم پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی بیان داشت: بنده در بین مردم استان گلستان کسانی را که دشمن و مخالف با نظام اسلام و انقلاب باشند، نمی‌شناسم چون این مردم در همه این سال‌ها وفاداری خود را به این انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب ثابت کرده‌اند.

آیت‌الله حسینی شاهرودی ضمن دعوت از همه مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی گفت: هم خودمان به عنوان یک تکلیف دینی و وظیفه ملی در انتخابات شرکت کنیم هم دیگران را برای آمدن در پای صندوق‌های رأی تشویق کنیم. ضمن اینکه مردم باید در انتخاب خود دقت کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند که بیش از دیگران دلسوز مردم بوده گوش به فرمان ولی و امام جامعه باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار