مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در عصر کنونی با توجه به هجمه های سنگین دشمنان در برابر جبهه حق و انقلاب، رسالت جهادگران عرصه تبلیغ چندین برابر است.

رسالت جهادگران عرصه تبلیغ در عصر کنونی سنگین تر است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه جمعه در نشست با امامان پایگاه فرهنگی اجتماعی گلستان به مناسبت هفته تبلیغ اظهارکرد: کارکردن برای تحقق حاکمیت الله یک مسیر نیست بلکه هزاران مسیر و راه و روش دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: با توجه به گذر زمان و تغییرات فرا رو، چاره و تدبیر، دنباله روی از مسیرهای تازه است.

وی گفت: در عصر کنونی با توجه به هجمه های سنگین دشمنان در برابر جبهه حق و انقلاب، رسالت جهادگران عرصه تبلیغ چندین برابر است.

گرزین بیان کرد: ما در تاریخ انقلاب اسلامی فراوان دیده ایم زمانی که مانند مصطفی احمدی روشن ها، میز و صندلی اتاق کار از برخی گرفته می شود ولی آنها به شکل دیگر نوآوری کرده و در عرصه هسته‌ای خدمات ارائه می کنند و یا شهید محسن فخری زاده ها که هر ۶ ماه منزل عوض می کرد تا شناسایی نشود و آخر آسمانی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: این صندلی مدیریتی مبتذل دنیوی ذره‌ای حاکی از امتیاز و فضل نیست بلکه مسئولیت نوکری است تا بتوانیم برای انقلاب و مردم نوکری حاج قاسمی کنیم.

گرزین با تقدیر از خدمات موثر و راهبری شبانه روزی امامان پایگاه فرهنگی اجتماعی تصریح کرد: دستانی به دنبال حذف تفکر جهادی و انقلابی بودند تا از بچه‌های انقلابی و جهادی دفاع نشود و با سلب انگیزه از آنها اجازه ندهند خدمات خوبی ارائه دهند.

وی در ادامه تدریس و حضور امامان در حوزه و دانشگاه را مورد تاکید قرار داد و افزود: رابطه عملیاتی تان را با دانشگاه قطع نکنید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار