فرماندار گرگان با اشاره به اضافه شدن ٢٠٠ لیتر بر ثانیه آب به شبکه آب شهر گرگان در تیرماه گفت: پنج حلقه چاه طرح اضطراری طی چند روز آینده وارد مدار می‌شود.

۵ حلقه چاه برای تامین آب گرگان وارد مدار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد حمیدی امروز در حاشیه جلسه بررسی مشکل کمبود آب شهر گرگان که با حضور اعضای شورای تامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در حال حاضر، یک‌هزار و ٢٨٠ لیتر در ثانیه آب شرب بهداشتی و سالم در گرگان تولید می‌شود.

وی با اشاره به کسری آب و شدت گرمای هوا تصریح کرد: با توجه به جمعیت مرکز استان و شروع فصل تابستان، میزان آب مصرفی در این شهر یک هزار و ٧۵٠ لیتر بر ثانیه است که با کسری تولید ۴٧٠ لیتر بر ثانیه مواجه هستیم.

* چاه‌های آب متعلق به ادارات که در مدار خطوط انتقال آب قرار دارند، وارد شبکه آب شهری خواهد شد

فرماندار گرگان با بیان اینکه پنج حلقه چاه طرح اضطراری طی چند روز آینده وارد مدار می‌شود، افزود: با انجام این طرح، ١٠٠ لیتر آب بر ثانیه به شبکه آب گرگان متصل خواهد شد.

حمیدی بر لزوم همکاری دستگاه‌ها و مجموعه‌‌های اداری  شهرستان تاکید کرد و گفت: ادارات موظف هستند همه امکانات خود از جمله چاه‌های آب را در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار دهند.

وی با بیان اینکه چاه‌های آب متعلق به ادارات که در مدار خطوط انتقال آب قرار دارند، وارد شبکه آب شهری خواهد شد، بیان کرد: با انجام این امر ١٠٠ لیتر بر ثانیه آب شرب به شبکه آب شهر گرگان اضافه می‌شود.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار