مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام گرزین از شکل گیری ۱۷ پایگاه اجتماعی در محلات آسیب پذیر استان گلستان خبر داد و گفت: شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در این محلات هستیم.

تشکیل ۱۷ پایگاه اجتماعی در محلات آسیب پذیر گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباس گرزین» صبح امروز (یکشنبه 6 تیر) در آیین اختتامیه رویداد ملی طواف اظهار کرد: آغاز رویداد طواف و فراخوان طرح های کاهش اجتماعی با تدبیر و همت و تلاش مشاور امور اجتماعی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی انجام شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: رویداد ملی طواف که فراخوان مردمی طرح های کاهش آسیب های اجتماعی است از دی سال گذشته آغاز شد و برای برگزاری این رویداد ملی جلسات متعددی برگزار کردیم.

 

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه از سال 96 تبلیغات اسلامی رسما وارد عرصه کاهش آسیب های اجتماعی شد، افزود: برخی از برنامه های فرهنگی پیوست اجتماعی نداشت و این یک خلأ بزرگی به شمار می رفت و با توجه به منویات مقام معظم رهبری به این مسئله ورود پیدا کردیم.

 

وی افزود: تبلیغات اسلامی برای تمام برنامه های فرهنگی و تبلیغی پیوست فرهنگی در نظر گرفته و تلاش ما این است که بتوانیم در این برنامه ها یک یا چند آسیب اجتماعی را مورد توجه قرار دهیم و برای ریشه کنی این آسیب های اجتماعی اقدام کنیم.

 

این مقام مسئول یادآور شد: تبلیغات اسلامی در محلات حاشیه نشین و آسیب پذیر ورود پیدا کرده و پس از آن با یک حرکت فرهنگی به سمت رفع این آسیب های اجتماعی شاهد هستیم.

 

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه در 17 پایگاه محله آسیب پذیر با همت استانداری و اداره کل امور اجتماعی شکل گرفته است، گفت: امام جماعت محلات در این پایگاه ها توانستند تاثیرگذاری ویژه ای در مسیر کاهش اجتماعی داشته باشند.

 

وی افزود: کنترل آسیب های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، اجرای طرح مواسات، برگزاری دوره های آموزشی تربیتی دینی فرزندان، توجه مسائل ازدواج و تقویت باورهای دینی و فعالیت های مشارکت محورانه در امور محلات، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی و برنامه های آموزشی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و غیره از اقدامات و اهداف ما در این پایگاه ها به شمار می رود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار