معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان مطرح کرد

حجت الاسلام دیلمی گفت: در قالب طرح «مهرواره محله همدل» در ماه مبارک رمضان مردم محلات نسبت به حل مشکلات اقدام می کنند و از تاریخ ۲۰ خرداد این اقدامات ارزیابی و بهترین محلات معرفی می شوند.

جزئیات طرح «مهرواره محله همدل» در ماه مبارک رمضان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام«رضا دیلمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با محوریت مساجد که سنگر مقابله با بحران ها به شمار می رود 33 برنامه پیش بینی شده که در قالب عملیات فرهنگی، قرآنی و اجتماعی فصل بندگی برگزار می کنیم و در این راستا کارگروه مختلفی مانند  تبلیغ نوین، کودک نوجوان، قرآنی و غیره شکل گرفته است.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان  ادامه داد: طرح «مهرواره محله همدل» در ماه مبارک رمضان پیش بینی کردیم و در این طرح به مشکلات محله از ازدواج جوانان، آسیب های اجتماعی و غیره می پردازیم تا به کمک اهالی محل با همدلی شرایط کمک به یکدیگر را فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام دیلمی یادآور شد: تلاش ما این است که در قامت محلات که در این ایام کرونایی خوش درخشیدند با همیاری همدیگر و با بسیج نیروها و امکانات مشکلات در محلات کاهش یابد.

 

وی افزود: درخواست ما این است که برای مشارکت محلات در این طرح علاقمندان عدد یک را به سامانه 5000175 ارسال کنند و یک لینکی ارسال می شود که در آن سایت مشکلات در 14 سرفصل و بخش های مختلف مطرح شده و محلات  تا 20 خرداد فرصت دارند که تا برای حل این مشکلات با همیاری محله  اقدامات ویژه ای انجام دهند.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت:از 20 خرداد تیم ارزیابی در نظر گرفتیم که براساس آرای آنها بهترین های محلات مشخص می شود و پس از آن این محلات از مرحله شهرستانی به استانی و سپس کشوری ارزیابی می شوند و برای محله ای که در کشور رتبه نخست را بدست بیاورد 200 میلیون تومان، محله دوم100 میلیون تومان و برای محله سوم 50 میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام دیلمی تاکید کرد: دشمن به دنبال القای ناامیدی است و وقتی در محلات نگاه می کنیم می بینیم انسان های شریف و الگو وجود دارد و باید به سراغ این افراد برویم و به این موضوعات بپردازیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار