فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبرداد

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از شناسایی و دستگیری سه نفر به اتهام کلاهبرداری با شگرد اعطای کمک بلاعوض در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۳ کلاهبردار با شگرد اعطای کمک بلاعوض در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سرهنگ محمود علی فر اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کلاهبرداری از یکی از شهروندان گنبدی توسط افرادی سودجو، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه فجر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده و هم چنین تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد سه فرد سودجو پس از اعتمادسازی و وعده اعطای کمک بلاعوض، کارت بانکی شهروندان را اخذ و پس از کسب داده های بانکی افراد، از طریق دستگاه پوز سیار از حساب آنها کلاهبرداری می کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در همان صحنه جرم متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

علی فر گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۹ فقره کلاهبرداری از شهروندان با شگرد اعتمادسازی و اخذ داده های بانکی آنها اعتراف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد: کم آگاهی و اعتماد بی جا می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را در همه زمینه‌ها به دنبال داشته باشد، افراد کلاهبردار معمولاً با ظاهری آراسته و با چرب زبانی، طعمه های خود را شناسایی می کنند؛ لذا شهروندان با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی، زمینه جرم را از شیادان و کلاهبردان سلب کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار