معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان:

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان گفت که شروران تبر به دستی که شب گذشته با حمله به سرنشینان یک خودروی سواری در خیابانی در گرگان موجب التهاب و ایجاد ترس در مردم شده بودند در تعقیب پلیس قرار گرفتند.

شروران تبر به دست گرگان در تعقیب پلیس قرار دارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24 سرهنگ رضا رضی روز شنبه با ارسالی پیامی به رسانه ها اظهار کرد: پس از اعلام درگیری شدید در نزدیکی روستای زنگیان واقع در کمربندی گرگان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰،  ماموران آگاهی و اطلاعات کلانتری ۱۳ شهرستان به محل اعزام شدند که در بررسی ها مشحص شد، راننده و سرنشین یک دستگاه پژو پارس با راننده خودرو پژو آردی درگیر و با ضربات تبر وی را مجروح و از محل متواری شدند.

وی بیان کرد: پس از بررسی‌های اولیه، هویت ضاربان شناسایی و مشخص شد که افراد درگیر این حادثه از دوستان قدیمی یکدیگر بوده و با هم اختلافات شخصی داشتند.

به گفته رضی تلاش برای دستگیری این افراد با دستور ویژه فرمانده انتظامی گلستان از نخستین لحظات وقوع درگیری در دستور کار قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان تاکید کرد که پرونده در اختیار تیمی ویژه از ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفته است.

وی در خصوص آخرین وضعیت مجروح حادثه گفت: این فرد به دلیل ضربات تبر از چند ناحیه پا، دست و کمر و سر مجروح شده و حال عمومی وی رضایت‌بخش نیست.

۱۰ روز قبل نیز تبرکشی در یکی از روستاهای گرگان روی داد و در آن فردی با حمله به راننده یک خودرو وی را به شدت مجروح کرده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار