دبیر جشن های زیر سایه خورشید گلستان:

دبیر جشن های زیر سایه خورشید گلستان گفت: حدود ۴۰ برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید و شبکه جوانان رضوی در استان اجرا شد.

۴۰ برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید در گلستان اجرا شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ صابر کشیری در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهار کرد: کاروان زیر سایه خورشید امسال از روز ۲۹ خرداد وارد گلستان شدند و برنامه های خود را از ۳۰ خرداد در همه شهرستان های استان آغاز کردند.

مسئول کانون نوجوان و جوانان رضوی گلستان افزود: امسال برای چهاردهمین سال، جشن های مردمی زیر سایه خورشید در کل کشور و در دهه کرامت برگزار شد و با توجه به اینکه با انتخابات تداخل زمانی داشت، حضور کاروان از ولادت حضرت معصومه (س) انجام نشد.

کشیری با اشاره به برنامه های کاروان زیر سایه خورشید ابراز کرد: برگزاری جشن ازدواج زیر پرچم امام رضا (ع)، برگزاری جشن تکلیف ویژه دختران، حضور در مناطق محروم و گره گشایی از محرومین، حضور در صنایع و بنگاه های اقتصاد مقاومتی، حضور در امام زادگان و عطر افشانی ضریح آنها در سطح استان، عیادت از بیماران و کادر درمان، تجلیل از جهادگران حوزه کرونا و جهادگران حوزه های سلامت از جمله این برنامه بود.

وی ادامه داد: همچنین کانون رضوی خدمات مختلفی جهادی از جمله حضور پزشک، پرستار و غرفه های کودک را برای مناطق استان انجام دادند.

دبیر جشن های زیر سایه خورشید گلستان گفت: غالب برنامه ها این کاروان غباروبی و عطر افشانی گلزار شهداء، دیدار با خانواده شهداء و محرومین، برگزاری جشن ها و کارنوال های شادی با کمک خدام و گروه آوای رضوان در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید و شبکه جوانان رضوی در استان برگزار شد، تصریح کرد: از جمله خدمات رسانی دیگر این شبکه این بود که در روز میلاد امام رضا (ع) تاکسی های عمومی به صورت رایگان برای مردم خدمات رسانی می کردند و همچنین توزیع شام متبرک حضرت، بسته های حمایتی در شب میلاد امام رضا (ع) انجام شد.

کشیری درباره مهمترین هدف کاروان زیر سایه خورشید گفت: مهمترین هدف این کاروان این است که در ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) به دلیل اینکه همه افراد نمی توانند به زیارت ایشان بروند، بتوانند از راه دور زیارتی را داشته باشند.

مسئول کانون و نوجوانان رضوی گفت: تلاش کرده ایم تا شبکه جوانان رضوی را در کل استان ایجاد کنیم که کلیه برنامه های زیر سایه خورشید بر اساس پیشنهادات مردمی، جوانان و تشکل های همکار به صورت خودجوش انجام می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار