گله قائم مقام وزیر بهداشت از فضای مجازی

قائم مقام وزیر بهداشت در گلستان از جُک سازی در خصوص بیمارستان 5 اذر گرگان گله کرد و گفت : کافی است در فضای مجازی سرچ کنید بیمارستان 5 اذر آنوقت با کلماتی چون قتلگاه و کشتارگاه و ... مواجه می شوید که هیچ تناسبی با این مکان مقدس ندارد.

کافی است در فضای مجازی سرچ کنید بیمارستان 5 آذر آنوقت با کلماتی چون قتلگاه و کشتارگاه مواجه می شوید

به گزارش گلستان 24، تقی ریاحی قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان صبح امروز 30 فروردین ماه در آستانه هفته سلامت در جمع خبرنگاران گلستانی با گله مندی در خصوص جُک سازی در خصوص بیمارستان 5 آذر در شبکه های اجتماعی و مجازی اظهار کرد: گله من از فضای مجازی است چرا که تنها محل امن و پناهگاهی که درسطح استان برای من و خانواده های شماست بیمارستان 5 آذر گرگان است .

ریاحی افزود: بیمارستان 5 آذر بیش از چند دهه است که به مردم گرگان و استان خدمت می کند و فعال ترین و حاذق ترین پزشک و پیشرفته ترین دستاههای پزشکی چون رادیوگرافی کشور در بیمارستان 5 آذر هست .

وی تصریح کرد: اعضای هیئت علمی و همه کسانی که چرخ بیمارستانهای خصوصی را می چرخانند در بیمارستان 5 آذر نیز هستند و الان هم این بیمارستان تمام بخش های مختلف را در خود جای داده است و خود متخصصین هم وقتی بیمار می شوند به این بیمارستان مراجعه می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: کافی است در فضای مجازی سرچ کنید بیمارستان 5 اذر آنوقت با کلماتی چون قتلگاه و کشتارگاه و ... مواجه می شوید که هیچ تناسبی با این مکان مقدس ندارد اما چون 5 آذر مکان فوت همه بیماران بد حال است و همه ما تقریبا خاطره خوبی از آن نداریم و این بخاطر جنس کار 5 آذر است .

دکتر ریاحی با بیان اینکه همه ما باید به تعدیل این موضوع در اذهان عمومی کمک کنیم یادآور شد: بایستی قابلیت ها و توانمندی های 5 آذر بیان شود و اگر آسیبی هم هست به شکل مناسب نقد شود تا مشکل رفع گردد  ولی نباید ذهن مردم در خصوص این بیمارستان خوب تخریب شود.

وی در جواب سوالی مبنی بر اینکه چند تا پزشک برای خودشان حیات خلوت درست کرده اند افزود: اگر موردی هست ذکر شود ولی بعید می دانم چنین امری صحت داشته باشد و ما در این خصوص حیات خلوتی نداریم .

قائم مقام وزیر بهداشت در گلستان با اشاره به اینکه مشکل ما جلب نظر متخصصین برای حضور در گرگان و گنبد است، اضافه کرد: غالب متخصصین ما دو دسته اند که یا با ما همکاری دارند و عضو هیئت علمی ما هستند و یا پزشکانی که با ما همکاری ندارند و ما الزامی برای تعیین محل کار آنها نداریم  و می توانند هر جا را انتخاب کنند./دانا

ارسال نظر

آخرین اخبار