معاون اوقاف گلستان:

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: طرح مهر تحصیلی در گلستان با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند اجرا خواهد شد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نصرت الله جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح مهر تحصیلی، امسال با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت و محروم و با عمل به نیت واقفان و مشارکت خیران همانند سنوات گذشته اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: طرح مهر تحصیلی در راستای رویکرد سیاست حمایتی اوقاف برای کمک به دانش آموزان نیازمند و محروم است که همزمان با سراسر کشور در سال تحصیلی جدید در استان اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال انتظار است با توجه به موقوفات مرتبط و همچنین استفاده از توان خیران و متولیان موقوفات و از منابعی همچون اعانات و مشارکت‌های مردمی و مراکز فعال افق در بقاع متبرکه این ظرفیت را به سه برابر سال گذشته برسانیم و تمام شهرستان ها با تمام ظرفیت پای کار خواهند بود.

جعفری توضیح داد: این بسته های حمایتی شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و سایر اقلام و ملزومات آموزشی بوده که در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی و متوسطه توزیع می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه شناسایی افراد نیازمند در دستور کار است، گفت: هدف دیگر اجرای طرح توسعه فرهنگ کمک به دانش‌آموزان نیازمند بوده که با کمک خیران و منابع و سرفصل ها قابل اجرا است.

وی با توضیح اینکه عنوان پویش «با قلب مهربان در تغییر سرنوشت کودکان سهیم باشید که شاید تغییرها به دست آنها رقم بخورد» بوده که تا ۲۰ تیر ماه ادامه دارد.

جعفری بیان کرد: نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی، انجمن اولیا و مربیان و غیره می توانند تا زمان مقرر نسبت به کمک به کودکان اقدام کنند.

طرح مهر تحصیلی در گلستان اجرا می شود

 

ارسال نظر

آخرین اخبار