سرپرست کمیته امداد استان گلستان خبر داد

همزمان با برگزاری جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور، طبق آمار اولیه یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در گلستان جمع‌آوری شد. سرپرست کمیته امداد استان گلستان گزارش اولیه مرحله نخست جشن عاطفه‌های سال ۹۷ را ارائه کرد.

کمک ۱,۲ میلیارد تومانی گلستانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

به گزارش گلستان 24 ، به نقل از  سایت خبری کمیته امداد، اسکندر اسکندری، سرپرست کمیته امداد استان گلستان گفت: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور، با برپایی ۸۲ پایگاه روز ۱۵ شهریور در سطح شهر و روستاهای استان و ۱۶ شهریور در مصلاهای نماز جمعه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هدف جشن عاطفه‌ها برای زمینه‌سازی تحصیل تمامی دانش آموزان در یک شرایط عادلانه است، افزود: امسال تاکنون مردم گلستان یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان کمک نقدی و نوشت‌افزار خود را به‌صورت مستقیم و درگاه‌های الکترونیکی به پایگاه‌های کمیته امداد استان گلستان و مراکز نیکوکاری اهدا کردند.

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها امسال پس از برگزاری مرحله نخست آن در ۱۵ و ۱۶ شهریورماه، ۱۱ مهرماه نیز باهدف تأمین مایحتاج دانش آموزان بی‌بضاعت در سال تحصیلی جدید در تمامی مدارس سطح استان برگزار می‌شود.

اسکندری با توجه به اینکه ۱۰ هزار دانش‌آموز گلستانی تحت حمایت کمیته امداد هستند افزود: امسال ۲۰۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در بیش از دو هزار و ۵۰۰ آموزشگاه در روز چهارشنبه، ۱۱ مهرماه با شعار «لبخند مهر، بسته به مهر شما» برای جمع‌آوری هدایای نقدی دانش آموزان به هم‌کلاسی‌های نیازمند خود توزیع می‌شود.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه هرساله کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها از ترک تحصیل بسیاری از دانش آموزان جلوگیری کرده است، عنوان کرد: امسال علیرغم شرایط خاص اقتصادی مردم، خوشبختانه گلستانی هاهمچون سنوات گذشته، در انجام کار خیر بخصوص برای کمک به کودکان و دانش آموزان نیازمند پای‌کار بوده‌اند.

وی با اشاره به مشارکت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی سال گذشته گلستانی‌ها در جشن عاطفه‌ها افزود: ۹۳۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری شد که در اولین فرصت، قبل از شروع مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

گفتنی است، هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق سامانه #۰۱۷*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ بانک ملی، دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها و پرداخت اینترنتی از طریق سایت امدادwww.emdad.ir برای کمک به دانش آموزان نیازمند واریز کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار