اسکندری گفت: در یکی دو سال اخیر هم‌افزایی خوبی کمیته امداد با آموزش‌وپرورش استان گلستان داشته تا بتواند تعداد کودکان بازمانده از تحصیل را کاهش دهد.

هم افزایی با آموزش و پرورش به منظور کاهش میزان بازمانده تحصیلی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «اسکندر اسکندری» در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با همکاری آموزش و پرورش دانش آموزان بازمانده مددجو که در مدارس ثبت‎نام نکردند را شناسایی و به مراکز مشاوره تخصصی معرفی می شوند و با مشاوره کارشناسان ما و حمایت های برخی از این دانش آموزان به ادامه تحصیل مشغول می‎ شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد: نزدیک به 2 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل به کمیته امداد معرفی شدند که 400 نفر آنها با شرایطی که فراهم شده به تحصیل برگشتند و 600 نفر نیز به مراکز فنی و حرفه ای برای حرفه آموزی معرفی شدند.

 

اسکندری بیان کرد: خانواده مددجویان ما که دو پسر بیشتر دارند یکی از آنها از خدمت معاف می شوند و با آموزش در فنی و حرفه ای مهارت یاد می گیرند و می توانند با دریافت تسهیلات شغلی برای خود ایجاد کنند.

 

وی افزود: کودکان بازمانده از تحصیل را رها نمی کنیم و کنار آنها هستیم تا بتوانند اشتغال آبرومندی برای خود تهیه کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان تاکید کرد: در یکی دو سال اخیر هم‌افزایی خوبی کمیته امداد با آموزش‌و پرورش استان داشته تا بتواند تعداد کودکان بازمانده از تحصیل را کاهش دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار