داوران بخش استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری گلستان معرفی شدند.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، و به گفته الهه مقصودلو، مدیر اجرایی مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، « مریم آریافر» کارشناس فرهنگی و رابط قصه‌گویی کانون گلستان، « اکرم شبان» کارشناس فرهنگی کانون استان اصفهان و « نصرت‌اله صادقلو» استاد دانشگاه، به عنوان هیات داوران مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون گلستان معرفی شدند.

بخش استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سه گروه دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها برگزار می‌شود.

بنا به اعلام مدیر اجرایی این جشنواره، تلاش شده تا تمامی هنرها و مهارت‌های قصه‌گویی از لحاظ محتوایی، فنی، زبان بدن، اجرا و ... مورد ارزیابی قرار گیرد.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانیwww.kanoonfest.ir  نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.
جدول اسامی داوران مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایگاه خبری کودک و نوجوان کانون به نشانی kanoonnews.ir منتشر شده است.

جدول اسامی داوران مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار