محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با محسن سمیعی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان در راستای گسترش همکاری‌ها دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیرکل کانون با مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب در ابتدای این دیدار به معرفی ظرفیت‌های کانون به‌عنوان تخصصی‌ترین دستگاه دولتی ارائه دهنده خدمات فرهنگی،هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان پرداخت.

مدیرکل کانون در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه در حوزه محیط زیست، گفت: یکی از اقدامات کانون گلستان راه‌اندازی انجمن محیط‌زیست در استان بوده است که در این انجمن اقداماتی مانند  آموزش فرهنگی زیست محیطی به کودکان و نوجوانان از طریق مهارت‌های قصه گویی، شعر و داستان، برگزاری نمایشگاه دست ساخته‌ها با دور ریختنی‌ها، برگزاری جلسات انجمن به همراه برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همچنین تولید کود ورمی کمپوست با استفاده از ضایعات تر صورت گرفت.

گسترش طرح پرورش کود ورمی کمپوست در گنبدکاووس، فرهنگ سازی طرح تفکیک زباله از مبدا برای اجرای کارگاه‌های کاردستی و کار با دور ریختنی‌ها، تنظیم تفاهم‌نامه‌ای در راستای اهداف مشترک و ... از جمله پیشنهادات مطرح شده توسط مدیرکل کانون در این نشست بود.

دراین جلسه محسن سمیعی ضمن خوش‌آمدگویی، توجه بنیادین به نسل کودک و نوجوانان را ضامن پرورش شهروندان خلاق و دارای مهارت‌های ارزنده در زمینه‌های مختلف دانست و ضمن استقبال از پیشنهادات کانون، همکاری دو دستگاه جهت فرهنگ‌سازی در حوزه‌‎ی کودک و نوجوان را اقدامی نو تلقی کرده و در خصوص تفاهم نامه ی مشترک اعلام آمادگی نمود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان با استقبال از طرح‌های پیشنهادی کانون، گفت: آماده هرگونه همکاری در زمینه‌های مختلف که ضامن پرورش شهروندان خلاق و آگاه به حقوق شهروندی فردای ایران اسلامی باشد، هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار