مدیرکل بهزیستی گلستان:

مدیر کل بهزیستی گلستان با بیان این که نیازمند حضور خیران در حوزه اعتیاد هستیم، گفت: متاسفانه خیران در حوزه اعتیاد و مواد مخدر کم رنگ ظاهر شده اند.

خیران در حوزه پیشگیری از اعتیاد ورود کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر سید مهدی حسینی ظهر پنج شنبه در همایش بزرگ پیاده روی نه به اعتیاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، اظهارکرد: ادارات در کنار سازمان بهزیستی تلاش کنند تا با انجام حمایت‌های اجتماعی، پاکی افرادی که اعتیاد را ترک کرده‌اند، در جامعه باقی بماند.

مدیرکل بهزیستی گلستان با بیان اینکه نیازمند حضور خیران در حوزه اعتیاد هستیم، تصریح کرد: متأسفانه خیران در حوزه اعتیاد و مواد مخدر کم رنگ ظاهر شده و امیدواریم با حمایت‌های خود در این حوزه بتوانیم شاهد اجتماع سالمی باشیم.

حسینی افزود: اعتیاد بلای خانمان سوزی است که هم خانواده‌ها و هم جامعه را به سمت نابودی می‌کشاند.

وی بر توانمندسازی افرادی که اعتیاد را ترک می‌کنند، تاکید کرد و گفت: برای توانمندسازی، جامعه پذیری و اشتغال معتادان نیازمند همکاری‌های سایر سازمان‌ها هستیم و امیدواریم سایر دستگاه‌ها در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

حسینی تصریح کرد: معضل اعتیاد را نمی‌شود به طور کلی ریشه کن کرد، ولی جامعه، سازمان‌ها و خانواده‌ها در این زمینه همیشه هوشیار باشند زیرا این معضل بیشتر نوجوانان و جوانان را درگیر می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار