از بارش ناگهانی و مسدود شدن راه‌ روستاهای «مراوه تپه» تا ادامه آبرسانی به بیمارستان ۵ آذر با تانکر از جمله اخبار مهم جمعه یازدهم تیرماه در گلستان بود.

از بارش ناگهانی و مسدود شدن راه‌ روستاهای «مراوه تپه» تا ادامه آبرسانی به بیمارستان ۵ آذر با تانکر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، پس از پیگیری‌ های صورت گرفته با بانک قرنیه جمهوری اسلامی ایران و هماهنگی با متخصص چشم و فلوشیپ قرنیه در گنبدکاووس برای نخستین بار عمل جراحی پیوند قرینه چشم مرکز درمانی دولتی استان گلستان با موفقیت در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) این شهرستان انجام شد.

نمازجمعه در هشت شهر استان گلستان برگزارشد.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: براساس سرشماری که در سال ۹۵ انجام شده متاسفانه وضعیت شیوع اعتیاد در گلستان خوب نیست.

علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در هفته آتی به گلستان سفر می کند.

مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی گلستان با حضور جمعی از مسئولان روز پنج شنبه، معارفه شد.

بارش شدید و رگباری باران جمعه شب ۱۱ تیرماه در برخی شهرستان‌های واقع درشرق استان گلستان از جمله آزادشهر و مراوه‌تپه سبب مسدود شدن راه تعدادی از روستاها، آبگرفتگی معابر شهری و منازل مسکونی این دو شهرستان شد.

رییس اداره دامپزشکی گنبدکاووس از آغاز طرح مایه‌کوبی رایگان دام‌ها علیه ۲ بیماری "طاعون و تب مالت" خبر داد و گفت که تا سه ماه آینده ۳۵۲ هزار راس دام سبک و سنگین شهرستان علیه این بیماری‌ها ایمن می‌شوند.

فرماندار گرگان با بیان اینکه مشکل کمبود آب بیمارستان صیاد شیرازی رفع شد، گفت: ۶٠ درصد از مشترکان گرگانی بالای الگوی مصرف آب مصرف می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار