رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دو هزار و ۵۵۰ تخت در حال حاضر در گلستان وجود دارد و ضریب اشغال تخت ۶۷ درصد بود و در حال حاضر به ۵۵ درصد با وجود کرونا رسیده است.

ضریب اشغال تخت بیمارستانی در گلستان به ۵۵ درصد رسید

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عبدالرضا فاضل عصر امروز  در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد:  130 میلیارد تومان در طول یکسال گذشته تجیهزات و 40 میلیارد تومان داروهای مربوط به کرونا و 40 میلیارد تومان نیز تجهیزات حفاظتی مثل ماسک و گان خریداری کردیم و این هزینه های سرباری دانشگاه علوم پزشکی استان بود.

وی ادامه داد: دو هزار و 550 تخت در حال حاضر در گلستان داریم و ضریب اشغال تخت 67 درصد بود و در حال حاضر 55 درصد با وجود کرونا رسیده است.

فاضل بیان کرد: طرح شهید نبوی گرگان با 150 تخت با حضور رئیس جمهور در استان داشتیم و 130 تخت آی.سی.یو در استان گلستان ایجاد شده است.

وی افزود: بیمارستان 64 تختی گمیشان نیز در اواخر سال 98 کلنگ زنی شده و تخصیص اعتبار 14 میلیارد تومانی در روزهای گذشته داشته و مشکلاتی برای احداث بیمارستان داشتیم و تاکنون 28 میلیارد تومان برای آن هزینه کردیم.

این مقام مسئول با اشاره به بیمارستان رامیان با پیشرفت فیزیکی هشت درصد، بیان کرد: 11.5 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

فاضل به کمبود تخت بیمارستانی در گنبدکاووس اشاره کرد و افزود: با همکاری بنیاد مستضعفان در تلاش بودیم که بیمارستان 400 تختخوابی ایجاد کنیم.

وی در خصوص تجهیز بیمارستان های استان، گفت: 10 میلیارد تومان اسناد خزانه به استان اختصاص یافته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار