فخرالدین علوی، مدیرکل جدید اموال و املاک بنیاد مستضعفان در استان گلستان با حضور مدیران استانی و شهرستانی معرفی شد.

مدیرکل جدید اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان معارفه شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از  گرگان، صبح امروز و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی فخرالدن علوی به عنوان مدیرکل جدید اموال و املاک بنیاد مستضعفان در استان معرفی و از زحمات 3ساله حسن خسروی، مدیرکل پیشین قدردانی شد.

مدیرکل جدید اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان در این مراسم با تأکید بر اینکه اولویت نخست این اداره کل خدمت به مردم به ویژه محرومان است، اظهار داشت: اقدامات ما در بنیاد باید به نفع مردم، برای مردم و انقلابی باشد. اگر امروز فرصت خدمت به جوانان داده شده است به خاطر خون شهیدان است تا ما بتوانیم در خدمت به استان گلستان و محرومیت‌زدایی قدمی برداریم.

وی گفت: برای تحقق برنامه‌ها، خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان به ویژه در زمینه مالکیت و واگذاری املاک و اراضی نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها و مدیران دولتی و نهادهای انقلابی هستیم.

علوی با بیان اینکه دیگر فرصت آزمون و خطا برای مدیران وجود ندارد، افزود: امروز آغازی بر اقدامات جهادی دولت آینده خواهد بود و مشارکت بالای مردم گلستان در انتخابات اخیر کار را برای ما سخت کرده است چون این مردم به آینده امیدوار هستند و لازمه حفظ این امید، کار جهادی و پیگیری مداوم برای تحقق اهداف سازمانی است.

وی گفت: باید نیت خود را الهی کنیم و برای رضای خدا و مردم در این مسیری که فرصت محدود  خدمت داده شده است، گام برداریم.

مدیرکل جدید اموال و املاک بنیاد مستضعفان اظهار داشت: تلاش‌های مجدانه و پیگیری‌هایی که برای حفظ حقوق بیت المال شده، قابل تقدیر است و ما نیز خود را موظف و مکلف به این رویکرد می‌دانیم ضمن اینکه اقدامات جهادی که در گذشته در این استان انجام شده است را تداوم خواهیم داد.

املاک بنیاد علوی در کوتاه‌ترین زمان به مردم واگذار می‌شود

مجتبی مولوی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان اموال و املاک بنیادمستضعفان نیز در این مراسم اظهار داشت: در مجموعه بنیاد مستضعفان هم نگاه ارزشمندی تبیین شده و هم حرکت راهبردی مبتنی بر اصالت اجتماعی و دو مولفه محرومیت‌زدایی و توانمندسازی جهت‌گیری شده است.

وی گفت: این رویکرد و جهت‌گیری در کل کشور سمت و سو گرفته و در دوره اخیر و با مدیریت کنونی بنیاد، این جهت‌گیری‌ها، هدایت این راهبرد و گسترش آن در اقصی نقاط کشور وسیع‌تر شده است.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان یادآور شد: این رسالت خطیر را از همان زمان تشکیل بنیاد با حدت و شدت مختلف دنبال می‌کردیم اما در ایام اخیر با توجه به مشکلاتی که در کشور ایجاد شده، این رسالت را به صورت جدی و با نگاه به همه نقاط کشور به ویژه جاهایی که کمتر برخوردار هستند، دنبال کنیم.

وی گفت: در همین موضوع کرونا، بنیاد مستضعفان یکی از پیش قراولان و ممتازان در خدمت رسانی و کمک به بخش‌های مختلف بود؛ هرچند شاید در این موضوع رسالت مستقیم نداشت اما به صورت جدی به بخش بهداشت و درمان کمک کرد و توفیقات خوبی هم حاصل شد.

مولوی افزود: در بنیاد مستضعفان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، واگذاری املاک و غیره رسالت سنگینی داریم و باید خدمت به مردم به ویژه محرومان که ولی نعمت ما هستند را به صورت گسترده و فراگیر دنبال کنیم.

وی بیان داشت: راهبرد محرومیت زدایی، توانمندسازی محرومان، خدمت به مردم، تحقق رسالت اجتماعی و کمک به حوزه‌های مختلف را اولویت نخست بنیاد مستضعفان می‌دانیم.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان اموال و املاک بنیادمستضعفان با بیان اینکه "گلستان" یکی از استان‌های هدف این سازمان برای انجام برنامه‌ها و امور محوله است، گفت: رئیس بنیاد هم سفرهای متعددی به این استان داشتند و حوزه‌های مختلف بنیاد را بسیج کردند تا کارهای خوبی در این استان انجام شود و امیدواریم که این اقدامات در دوره مدیریت جدید استان هم ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه قدم برداشتن برای کمک به مردم و مشکلات آنان، افتخاری برای مجموعه بنیاد مستضعفان است، اظهار داشت: در مجموعه بنیاد مستضعفان کارهای متفاوتی صورت می‌گیرد که یکی از بخش‌های مهم آن، سروسامان دادن به این املاکی است که باید مستندسازی و تحویل مردم شود. در این سال‌ها کارهای خوبی صورت گرفته اما مطالبه جدی مردم به ویژه در استان گلستان این است که هرچه زودتر آنچه از این املاک باقی مانده در کوتاه‌ترین زمان برنامه ریزی و مقدمات واگذاری آن به مردم فراهم شود.

مولوی گفت: ارتباطات خوب با سایر دستگاه‌ها و مدیران یک مولفه برای پیشبرد اهداف است و با همین رویکرد توانستیم 50 درصد واگذاری املاک بنیاد علوی در سازمان را از طریق استان گلستان عملیاتی کنیم.

وی به مدیرکل جدید اموال و املاک هم توصیه کرد تا رفع مشکلات مردم را اولویت نخست خود قرار دهد و در این مسیر با سعه صدر، تکریم ارباب رجوع، صبوری و خدمت صادقانه و بی‌منت در کنار مردم باشد.

تعامل سازنده با رعایت موازین قانونی و اقدام جهادی و انقلابی دیگر توصیه به مدیرکل جدید استان بود تا مشکلات مردم برطرف شود. همچنین از مدیرکل جدید استان خواسته شد تا در یک برنامه مشخص و زمانبندی شده، زمینه واگذاری باقی مانده این املاک به مردم را فراهم کند.

در این مراسم خسروی، مدیرکل پیشین استان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در سه سال اخیر در زمینه واگذاری املاک و اراضی بنیاد علوی و تحویل اسناد مالکیت به مردم استان ارائه کرد. گفتنی است فخرالدین علوی که اکنون به عنوان مدیرکل اموال و املاک بنیادمستضعفان استان گلستان معرفی شده پیش از این مدیرکل استان قزوین بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار