خواجه شاهکویی گفت: بسیج اساتید یک ظرفیت به شمار می رود و دستگاه های متولی می توانند در حل مسائل و مشکلات از این ظرفیت بهره مند شوند.

آمادگی بسیج اساتید برای حل مشکلات گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علیرضا خواجه شاهکویی» صبح امروز (یکشنبه یکم تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 31 خرداد سالروز شهادت شهید چمران به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده است و نام بسیج اساتید با نام سردار شهید چمران گره خورده است.

 


مسئول بسیج اساتید استان گلستان ادامه داد: علت نامگذاری سالروز شهادت شهید چمران به عنوان روز بسیج اساتید این است که شهید چمران به درستی بین سنت و مدرنیته، بین علم و عمل و بین عمل و مجاهدت ارتباط برقرار کرد.

 


خواجه شاهکویی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که «شهید چمران استاد تراز انقلاب اسلامی است» و اساتید دانشگاه تلاش کنند که در عرصه انجام وظایف علمی به این تراز نزدیک شوند.

 

وی ابراز داشت: در بسیج اساتید برخی کارهایی که بر زمین باقی مانده است را با روحیه جهادی، انقلابی و تدین در کنار مسئولان دستگاه های اجرایی پیگیری می کنیم.

 


مسئول بسیج اساتید استان گلستان تاکید کرد: بسیج اساتید یک ظرفیت به شمار می رود و دستگاه های متولی می توانند در حل مسائل و مشکلات از این ظرفیت بهره ببرند.

 


خواجه شاهکویی افزود: مهمترین استراتژی بسیج اساتید این است که با وجود مشکلات، می توان راهکارهای علمی نیز برای حل مشکلات کشور اتخاذ کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار