مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان:

سید فخرالدین علوی با بیان اینکه امروز آغازی بر اقدامات جهادی دولت آینده خواهد بود گفت : مشارکت بالای مردم گلستان در انتخابات اخیر کار را برای ما سخت کرده است چون این مردم به آینده امیدوار هستند.

اقدامات بنیاد باید به نفع مردم و انقلاب باشد / امروز آغازی بر اقدامات جهادی دولت آینده خواهد بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ سید فخرالدین علوی مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما با تأکید بر اینکه اولویت نخست این اداره کل خدمت به مردم به ویژه محرومان است، اظهار داشت: اقدامات ما در بنیاد باید به نفع مردم، برای مردم و انقلابی باشد.

علوی افزود :  اگر امروز فرصت خدمت به جوانان داده شده است به خاطر خون شهیدان است تا ما بتوانیم در خدمت به استان گلستان و محرومیت‌زدایی قدمی برداریم.

وی تصریح کرد: برای تحقق برنامه‌ها، خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان به ویژه در زمینه مالکیت و واگذاری املاک و اراضی نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها و مدیران دولتی و نهادهای انقلابی هستیم.

علوی با بیان اینکه دیگر فرصت آزمون و خطا برای مدیران وجود ندارد، افزود: امروز آغازی بر اقدامات جهادی دولت آینده خواهد بود و مشارکت بالای مردم گلستان در انتخابات اخیر کار را برای ما سخت کرده است چون این مردم به آینده امیدوار هستند و لازمه حفظ این امید، کار جهادی و پیگیری مداوم برای تحقق اهداف سازمانی است.

وی گفت: باید نیت خود را الهی کنیم و برای رضای خدا و مردم در این مسیری که فرصت محدود  خدمت داده شده است، گام برداریم.
مدیرکل جدید اموال و املاک بنیاد مستضعفان اظهار داشت: تلاش‌های مجدانه و پیگیری‌هایی که برای حفظ حقوق بیت المال شده، قابل تقدیر است و ما نیز خود را موظف و مکلف به این رویکرد می‌دانیم ضمن اینکه اقدامات جهادی که در گذشته در این استان انجام شده است را تداوم خواهیم داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار