فرماندار سابق گرگان گفت :ما بایستی دوست و همراه دولت باشیم و شرایط را به گونه ای وفق دهیم که دولت را همراهی نماییم.

ما نباید استان را میدان آزمایش و خطا قرار دهیم / تضعیف دولت حرام شرعی است

حیدرعلی احمدی فرماندار سابق گرگان صبح امروز 21 دیماه در مراسم تودیع خود در جمع مدیران استانی و شهرستانی ضمن تبریک به فرماندار جدید گرگان اظهارکرد : فرمانداران بر حسب قانون دارای وظایفی هستند که نخستین آن، برقراری امنیت در شهرستان محل خدمت خود می باشد.

به گزارش گلستان 24، وی تصریح کرد: ما همه شاخصه های امنیت اجتماعی استان و شهرستان را رعایت کرده ایم و می توان گفت در ۹ ماهه امسال نسبت به سال گذشته به جزء یک مورد بهترین عملکرد را در میان شهرستان های استان به نمایش گذاشته ایم.

احمدی در خصوص دیگر وظایف فرمانداران گفت : دومین مولفه کاری، برگزاری انتخابات است که بنده در این شهرستان توانستم با کمک مسئولین شهرستانی و استانی، یک انتخابات سالم و قانونمند برگزار نماییم.

وی در خصوص سومین نقش فرمانداران در اداره شهری خاطرنشان کرد: هماهنگی بین دستگاههای اداری در جهت تامین اهداف دولت از دیگر مولفه های یک فرماندار است، که ما توانستیم با همکاری وسیع بین مدیران شهرستانی، این وظیفه را به سرانجام برسانیم.

احمدی در ادامه سخنان خود گفت: تک تک مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستان این شهادت را می دهند که در برقراری رسیدن به اهداف دولت، شهرستان ما در سطح مطلوبی قرار دارد.

فرمانداری سابق گرگان در مراسم تودیع خود افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان گلستان، فرماندار گرگان به عنوان مسئول برگزاری کمیته استقبال از ریاست جمهور در مرکز استان از سوی استاندار گلستان انتخاب شدم و خوشحالم عرض نمایم که این وظیفه ای را که بر عهده بنده و شهرستان گذاشته شده بود، نمره قابل قبولی را دریافت کرده ایم و این اعتماد مسئولین استانی و شهرستانی را نسبت به مدیران شهر گرگان و همچنین فرمانداری گرگان را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: ممکن است، ما خدماتی در شان مردم گرگان انجام نداده باشیم اما نهایت سعی خود را برای انجام خدمت رسانی مردم لحاظ کرده ایم.

احمدی در ادامه سخنان خود خطاب به مسئولین استانی و شهرستانی گفت: آنچه را که ما به آن دست یافتیم لطف خدا بود و همه ما بایستی در رکاب فرماندار جدید گرگان باشیم و با مدیریت فرماندار جدید گرگان نواقص موجود در شهرستان را برطرف نماییم.

فرماندار سابق گرگان گفت: دولتی که منتخب مردم بوده و از تنفیذ رهبری برخوردار است نباید تضعیف کرد و این عمل حرام شرعی است، بلکه بایستی با تقویت این دولت، مشکلات این کشور را برطرف سازیم و این، امر واجبی است.

وی با بیان اینکه توفیق دولت توفیق نظام است، گفت: همه ما سرباز و سرنشینان کشتی انقلاب به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای هستیم و نباید به گونه ای رفتار کنیم، ضربه ای بر پیکر این نظام و دولت وارد سازیم.

احمدی با تاکید بر دغدغه های کاری خود گفت : بنده در طی یک دهه فعالیت در عرصه فرمانداری در شهر های گوناگون، دغدغه ای جزء پیشرفت استان، نداشتم و مدیران بدانند که استان را محل آزمایش خود قلمداد قرار ندهند، بلکه بایستی با تلاش و اعتماد به مسئولین فعلی، استان گلستان را به پیشرفت برسانند.

فرماندار سابق گرگان در جمع مدیران و مسئولین استانی و شهرستان با بیان این مطلب که همه ما بایستی پیرو رهبری باشیم، تاکید کرد: رهبری را سیره عملی خود قرار دهیم و مقام معظم رهبری را رهبر خود بدانیم.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به فرماندار جدید گرگان گفت: سکان این شهرستان به مدت دوسال در دستان بنده بوده است به ایشان توصیه می کنم که انتظارات خود را طبق مقدورات لحاظ نمایند، زیرا دولت در این چند سال، دچار کمبود منابع شده است و ما باید با مدیریت، انتظارات مردم را برطرف سازیم.

احمدی تصریح کرد: ما بایستی دوست و همراه دولت باشیم و شرایط را به گونه ای وفق دهیم که دولت را همراهی نماییم.

وی درپایان خطاب به برخی اصحاب رسانه گفت : استاندارگلستان گفت ما برای وصل کردن و جمع کردن آمدیم نه برای جدا کردن نمی دانم چار برخی از اصحاب رسانه که از فرهنگی ها هم هستند این را رعایت نمی کنند و قلم ها را تیز تر می کنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار