مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: گره‌گشایی از مشکلات و رسیدگی به وضعیت خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر توفیقی بسیار ارزشمند و امری انگیزه بخش برای کارکنان بنیاد است.

گره‌گشایی از مشکلات جامعه ایثارگری توفیقی الهی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در جلسه شورای معاونین بنیاد گلستان گفت: شهیدان با ایستادگی خود این نظام مقدس را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و با ایثار جان، عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند.
مدیرکل بنیاد گلستان ضمن تاکید بر تکریم ایثارگران گفت: رضایتمندی حداکثری جامعه ایثارگری تنها با خدمت توام با تکریم، شناخت و رفع مشکلات حاصل خواهد شد و کارکنان بنیاد باید در تمامی این مراحل کوشا باشند.
وی افزود: لازم است جامعه ایثارگری استان به‌طور شفاف و صحیح و با حداقل مراجعه در جریان فعالیت‌های مشمول حال خود قرار گیرند.
وزیری با تأکید بر اینکه مشقت کار در بنیاد آرامش و لذت به ارمغان می‌آورد گفت: همدلی و تفاهم بین کارکنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این صورت سختی‌ها به لذت‌بخش‌ترین کارها بین همکاران دلسوز تبدیل می‌شود.
وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه علی‌الخصوص در میان جوانان مهم‌ترین وظیفه ما در قبال شهدا است و تنها این راه است که می‌تواند انقلاب اسلامی را استوارتر از همیشه نموده و در برابر ظالمین و زورگویان بیمه نماید.
مدیرکل بنیاد با تأکید بر اهمیت درمان والدین معظم شهدا و ارتباط با آنان گفت: با توجه به افزایش سن والدین معظم شهدا در دیدارها باید تقویت روحیه این عزیزان مدنظر قرار دهیم زیرا نیاز عاطفی آن‌ها بیشتر از نیاز مالی‌شان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار