هواشناسی استان گلستان پیش‌بینی کرد دمای هوا امروز و فردا در استان به ۵۰ درجه و در برخی مناطق بالاتر از آن می‌رسد و در عین حال شرکت برق استان هم جدول خاموشی‌ها اعلام کرده و این یعنی در این روزهای داغ هم مردم باید منتظر قطعی برق باشند.

گرمای ۵۰درجه‌ای هوا در استان گلستان/ مردم منتظر خاموشی‌های گسترده و چندساعته باشند + جدول

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از  گرگان، هواشناسی گلستان پیش بینی کرده که امروز و فردا دمای هوا در استان به 50 درجه سانتی‌گراد و در برخی مناطق به بالاتر از این می‌رسد. همچنین هواشناسی استان تأکید کرده به علت توسعه امواج سامانه کم فشار در استان، در این ایام شاهد وزش شدید باد و پدیده گردوغبار محلی در شمال استان هم خواهیم بود.

ضمن اینکه این اداره کل با صدور اخطار نارنجی نسبت به خسارت به ابنیه و احتمال آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی هشدار داده است و از مردم هم خواسته با توجه به گرمای شدید هوا و احتمال گرمازدگی از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و در منزل بمانند.

در عین حال شرکت توزیع نیروی برق استان هم امروز جداول قطعی برق را منتشر کرده و این یعنی در این ایام که رکورد دمایی هم در استان به احتمال زیاد شکسته خواهد شد، مردم باید منتظر خاموشی‌های چندساعته باشند.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار