نشست تخصصی با معاونین آموزشی و کارشناسان تکنولوژی در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزش ابتدایی با اولویت برنامه های تکنولوژی و تبیین دستورالعمل رویش تابستانه در سالن فرهنگ اداره کل برگزار شد.

رویش تابستانه، گامی بلند در جهت تحقق عدالت آموزشی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، در این نشست معاون آموزش ابتدایی استان اظهار داشت: در پایان سال تحصیلی سخت کرونایی، همکاران خوب فرهنگی، معلمان سخت‌کوش و مدیران مدارس اجازه ندادند که کرونا فعالیت‌های آموزشی را متوقف کند.

معاون آموزش ابتدایی گلستان در این نشست با تقدیر از زحمات شایسته همکاران در ارائه خدمات آموزشی و با اشاره به این نکته که بهبود کیفیت آموزشی بدون زحمت و تلاش شبانه‌روزی حاصل نمی شود، افزود: برگزاری کارگاه های تخصصی با محوریت فناوری برای افزایش توان فنی همکاران، نشانگر گوشه‌ای از تلاش های گروه های آموزشی است.

گفتنی است: در این نشست توضیحات لازم در زمینه ی دستورالعمل رویش تابستانه که شامل فعالیت هایی همچون تداوم آموزش در مناطق دوزبانه، جذب نوآموزان بازمانده از تحصیل، اجرای کلاس های یک ماهه دوزبانه، مداخله بهنگام برای نوآموزان دیرآموز، طرح بسته تحولی گویا، بازنگری و اصلاح بسته های آموزشی، انتخاب سرگروه های آموزشی، المپیاد دانش آموزی اسکرچ( تولید محتوا با استفاده از نرم افزار اسکرچ)، طرح بسته تحولی خوانا، توانمند سازی مجریان برنامه های تحولی، شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل، نظارت بر مدارس لازم التوجه توسط راهبران، پوشش دانش آموزان آهسته گام و ... ارائه شد.

 در پایان کارشناسان تکنولوژی به بیان تجارب، نقطه نظرات و راهکارهای عملی برای تدریس علمی و مناسب با نیاز بومی منطقه پرداختند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار