مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: با اقدامات انجام شده سال گذشته‌ی این اداره کل، امسال با بازگشت ۴ واحد آردسازی به چرخه تولید اشتغالِ مجدد ۱۲۰ نفر به طور مستقیم در صنعتِ آرد استان فراهم شد.

بازگشت ۴ واحد آردسازی گلستان به چرخه تولید

به گزارش گلستان ۲۴؛ بنا به اعلام روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، سید خالق سجادی از اقدامات اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان طی سال گذشته، خبر داد.

سجادی گفت: ۴ واحد تولیدی آرد در استان گلستان که به دلیل کسری گندم طی سنوات گذشته تعطیل شده بودند، با تلاش این اداره کل و حل و فصل مشکل این واحد‌ها به چرخه تولید برگشتند و ۱۲۰ نفر از کارکنان این واحد‌ها مشغول به کار شدند.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر درحل و فصل پرونده این واحد‌ها علاوه بر اینکه این واحد‌های تولیدی مجدد راه‌اندازی شدند، ۹۵۰ میلیارد ریال از سرمایه‌ی شرکت نیز برگردانده شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: نیاز مصرفی گندم واحد‌های نانوایی نوع یک و دو واحد‌های صنعتی این استان در هر سال ۳۰۰ هزار تن است که استان گلستان علاوه بر تامین گندم مورد نیاز خود، بخشی از مازاد گندم خود را به سایر استان‌ها (استان‌های همجوار) ارسال می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار