آریان پور گفت: مجلس شورای اسلامی تذکرات لازم را به وزیر نیرو جهت رفع قطعی برق و افت ولتاژ داده است و این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می‌‎کنیم

علت بحران انرژی عدم برنامه ریزی و مدیریت برخی مدیران است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، رضا آریان پور در جلسه بررسی مشکلات آب شرب و برق شرق استان گلستان، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تذکرات لازم را به وزیر نیرو جهت رفع قطعی برق و افت ولتاژ داده است و این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می‌‎کنیم.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: علت بحران بوجود آمده در سراسر کشور، عدم برنامه ریزی و مدیریت برخی مدیران است که کلیه دستگاه‌ها جهت رفع آن باید پای کار بیایند.

آریان پور به کمبود و مشکلات  آب شرب در منطقه اشاره کرد و افزود: با پیگیری های صورت گرفته؛ حدود ۶۳۱ میلیارد تومان بودجه در این حوزه برای استان گلستان پیش بینی شده که در صورت تخصیص آن؛ بخش اعظمی از مشکلات آب شرب منطقه مرتفع می‌شود.

وی در ادامه گفت: برگزاری اینگونه جلسات بایستی خروجی داشته و مشکلات را ریشه ای حل کنیم تا در سال های آینده شاهد بروز اینگونه مشکلات در منطقه نباشیم.

گفتنی است در این جلسه، فرماندار کلاله، مدیرعامل توزیع برق، مدیر کل آب و فاضلاب و مدیر کل منابع آب استان و مدیران چهار شهرستان شرق استان نیز حضور داشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار