معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: 2 فیلم کوتاه مستند اجتماعی به پژوهش، نویسندگی و کارگردانی «یاسین رضوانی» با محوریت 2 مورد از آسیب های اجتماعی تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

تولید 2 فیلم کوتاه مستند اجتماعی به همت هنرمندان گرگانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، احمد گلچین ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار هنر در تبیین و کمک به کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: پس از تحقیق و بررسی گروه مجری،  2 فیلم  کوتاه مستند اجتماعی به مناسبت هفته مقابله با مواد مخدر و نیز هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نویسندگی و کارگردانی «یاسین رضوانی» تولید شد.

وی درباره آثار گفت: فیلم «به فرزندان خود نه گفتن را بیاموزیم» اثری در 8 دقیقه در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و به مناسبت هفته مقابله با مواد مخدر تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

گلچین ادامه داد: همچنین فیلم دیگری در 7 دقیقه با محوریت قاچاق کالا و ارز که ماحصل یک تحقیق میدانی بود، توسط یاسین رضوانی و جعفر صادقی تولید و  در فضای مجازی منتشر شد.

یادآوری می شود در تولید این آثار چهره های فعال هنری شهرستان گرگان؛ همچون کیومرث سلیمانیان مقدم، جعفر صادقی، سیاوش پاکدل، افشین اشراقی و الهام سادات موسوی همکاری داشته اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار