در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها؛ فراخوان فراخوان جشنواره رسانه ای «قلم ماندگار» منتشر شد.

فراخوان جشنواره رسانه ای «قلم ماندگار» منتشر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، جشنواره رسانه ای «قلم ماندگار» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و خانه مطبوعات گلستان به منظور ارج نهادن به تلاش جهادی اصحاب رسانه در اطلاع رسانی، گفتمان سازی و مشارکت عمومی و نقش آفرینی در توسعه استان و  شناسایی و معرفی شهروند خبرنگار برگزار می شود.

این جشنواره در دو بخش حرفه ای (تیتر و خبر، مقاله، یادداشت، گفتگو و گزارش، عکس و طراحی و صفحه آرایی) و بخش مردمی (عکس و کلیپ خبری) ویژه ی جامعه ی رسانه ای استان گلستان برپا می شود.

تولید پشتیبانی و موانع زدایی ها، اقتصاد مقاومتی وجهش تولید، توسعه پایدار ، خودباوری وامید به جامعه ،اطلاع رسانی ، گفتمان سازی و مشارکت عمومی در توسعه همه جانبه، بحران و نقش آفرینی همکاری مردمی و گروه های جهادی،ترویج و تحکیم فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت و بهداشت ، سلامت و نشاط اجتماعی ازجمله موضوعات این جشنواره است.

همچنین آسیب های اجتماعی و نقش آفرینی رسانه ای،قاچاق کالا وارز ، آسیب اقتصادی،بیانیه گام دوم انقلاب ، محور تحول،نقش فرهنگ وهنر و رسانه در تولید و توسعه، انتخابات ، حماسه ی حضور، روستا و عشایراستان در آیینه رسانه و آزاد نیز از دیگر موضوعات منتشر شده در متن فراخوان این رویداد فرهنگی و رسانه ای به شمار می رود.

شرکت در جشنواره برای تمامی شهروندان و خبرنگاران حرفه ای در بخش های مشخص شده آزاد است و هرفرد مجاز به ارسال 5 اثر در هر بخش از جشنواره بوده وآثار ارسالی در بخش حرفه ای باید در مطبوعات استانی و سراسری  چاپ یا در خبرگزاری ها ، پایگاه های خبری انتشار یافته باشند.

همچنین در بخش مردمی آثار ارسالی ، عکس با دوربین و تلفن همراه قابل قبول خواهد بود و دبیرخانه جشنواره ارسال کننده اثر را مالک آثار می داند و هرگونه مسئولیت قانونی وپاسخگویی حقیقی و حقوقی با شخص ارسال کننده است.

آثار ارسالی در بخش های تیتر و خبر ، مقاله و گزارش خبری درقالب pdf وعکس خبری حرفه ای ۳۰۰ DPI با پسوند JPG  باشد و دبیرخانه جشنواره حق استفاده از آثار را برای چاپ و انتشار خواهد داشت و نیز تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده با دبیرخانه جشنواره خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار