حجت الاسلام گرزین گفت: اکنون وضعیت عفاف و حجاب جامعه، زیبنده ایران اسلامی که وامدارخون خیل عظیم شهداست، نیست.

وضعیت عفاف و حجاب جامعه، زیبنده ایران اسلامی نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، در پیام حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان که به مناسبت هفته عفاف و حجاب صادر شده، آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حجاب وقار، متانت زن و  سنگین شدن کفه آبرو و احترام اوست و از اسلام باید به خاطر مسئله حجاب تشکر کرد، این جزء نعمت‌های الهی است.  «امام خامنه ای مد ظله العالی»

 

قیام انقلابی و غیرتمندانه مردم مشهد در ۲۱ تیر سال 1314  علیه کشف حجاب یاد آور روزی است که مردان و زنان با ایمان با شهامت و غیرت به پا خواستند تا ظلمی را که توسط رژیم دست نشانده پهلوی بر همه مردم بویژه زنان سرزمین ایران اسلامی شده بود را از میان بردارند و با نثار جان خویش به تمامی دنیا بفهمانند که ایرانی مسلمان تا پای جان آماده دفاع از ارزشهاست.

 

حجاب و عفاف نه  فقط یک نوع پوشش بلکه نوعی تفکر است که در عصر حاضر خاص جامعه زنان نیست بلکه مردان نیز باید با عفاف، پاسدار حریم خود و خانواده خود در همه ابعاد فردی و اجتماعی باشند.

 

جهان غرب و دشمنان اسلام با برنامه ریزی و صرف هزینه های سنگین مالی سعی در محو و بی ارزش جلوه دادن مبانی اسلامی نموده و با طرح مباحثی همچون حجاب هراسی و  منع حجاب به دنبال  ترویج بی حیایی و بی عفتی و بی بند و باری و کمرنگ نمودن نمادهای فرهنگ اسلامی در جامعه ایرانی اند و  تلاش می کنند تا به هنجارشکنی در جامعه اسلامی بپردازند.

 

مقوله حیا و عفاف و حجاب، امری فطری، ذاتی و جزء خصیصه‌های متعالی و ویژه انسانی است. پروردگار متعال وقتی انسان را آفرید و او را اشرف مخلوقات قرار داد، چند عنصر مهم و متمایزکننده انسان با سایر موجودات را در درون او به ودیعه نهاد که بتواند مراحل رشد و کمال خود را بپیماید و به سر منزل مقصود برسد. از جمله این عناصر و گوهرهای ناب و اساسی، مسئله حیا و عفت‌ورزی است.

 

۲۱ تیرماه روز به خون کشیده شدن اسوه‌های عفاف و حجاب و به شهادت رساندن مظلومانه طلایه‌داران مخالفت با  قانون غیرانسانی، غیراخلاقی و استعماری کشف حجاب درحریم امن رضوی و مسجد جامع گوهرشاد، نمونه‌ای از حرکت سازماندهی شده دشمنان انسانیت است که با عناوین جذاب و فریبنده‌ای از جمله کشف حجاب به چیزی جزء نابودی کیان خانواده و لگدمال شدن شخصیت و کرامت بانوان و همه انسانها نمی‌اندیشند.

 

امروز نیز دشمنان قسم‌خورده فرهنگ ایران اسلامی  با استفاده از ابزارهای متعدد و پیشرفته و در عرصه‌های مختلف و متنوع فرهنگی و هنری و تطمیع برخی سلبریتی‌های خائن به فرهنگ ناب ایرانی اسلامی این مرز و بوم و بهره‌مندی فزاینده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در عرصه جنگ‌نرم و تهاجم سازمان‌یافته فرهنگی و تلاش گسترده، با  ترویج فرهنگ  اباحه‌گری و تساهل و تسامح و مبارزه با گوهر ناب حیا و عفاف و حجاب به شدت در حال مبارزه شبانه‌روزی علیه مبانی معرفتی و اخلاقی و کرامت انسانی در جامعه هستند.

 

کالبد فرهنگی جامعه برای تحقق تمدن اسلامی، همواره نیازمند خون پاک و معطر حیا و عفاف و حجاب است. مولایمان و رهبر عزیزمان فرمودند: فرهنگ مانند هوایی است که تنفس می‌کنیم، اگر این هوا مسموم و آلوده به بی‌عفتی و بی‌ غیرتی شد، تنفس فرهنگی جامعه و امنیت روانی آن، دچار اختلال خواهد شد.

 

اکنون وضعیت عفاف و حجاب جامعه، زیبنده ایران اسلامی که وامدارخون خیل عظیم شهداست، نیست.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هفته عفاف و حجاب، از همه دختران و پسران ایران اسلامی صمیمانه دعوت میکنم همه هفته‌ها و ‌روزها و دقایق را ویژه بزرگداشت فرهنگ تاریخی و ملی و دینی حیا و عفاف و حجاب بدانند و برای اقامه این فرهنگ متعالی الهی و انسانی، با الهام از نص شریفه قل إنما أعظم  بواحده أن تقوموا لله مثنی و فرادی، قیام فکری و فرهنگی و اجتماعی نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار