مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با نماینده مردم شریف آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد

رضایت بیمه شدگان تامین اجتماعی با گسترش خدمات غیر حضوری افزایش یافت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، هادی نودهی مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با غلامعلی کوهساری نماینده مردم شریف آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار نماینده مردم  آزادشهر و رامیان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی خواستار تسریع در خدمت رسانی به کارگران و اقشار مولد جامعه شد. وی ضمن تبریک پیشاپیش هفته تامین اجتماعی ( 19 الی 25 تیر ماه ) از زحمات همکاران سازمان تامین اجتماعی تجلیل کرد .

 مدیرکل تامین اجتماعی گلستان، ضمن ارائه عملکرد تامین اجتماعی افزود : در سال گذشته در سازمان تامین‌اجتماعی، برای بازسازی ساختاری، رفع موانع خدمت و نیز توسعه و تسهیل شیوه‌های ارائه خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی، و اجرای تامین اجتماعی فراگیر تلاش های ارزنده ای صورت گرفت. بی تردید  تحول دیجیتالی یک ضرورت محسوب می‌شود و به لحاظ اینکه سازمان تامین اجتماعی با بخش عمده‌ای از جمعیت کشور در ارتباط است  ارائه خدمات الکترونیک درمان و حذف دفترچه های کاغذی درمان و اجرای 30 خدمت حضوری بصورت غیرحضوری (طرح 3070) که کاهش بیش از 70 درصدی مراجعین به شعب بیمه ای را در پی داشت، اقدامی ارزنده محسوب می شود.

وی در ادامه گفت اقدام دیگری که برای جمعیت بازنشستگان، مستمری بگیران و از کارافتادگان سازمان صورت گرفت اجرای طرح متناسب سازی و افزایش یک و نیم برابری حقوق ایشان نسبت به اسفند 98 بود .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار