سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز گفت: تلاش خواهیم کرد بدون حتی یک باخت به لیگ برتر صعود کنیم زیرا بازیکنان ما توانایی لازم برای رقم زدن این اتفاق را دارند.

سرمربی ملوان بندرگز: می‌خواهیم بدون باخت به لیگ برتر برگردیم/ هزینه‌های لیگ یک تفاوتی با لیگ برتر ندارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از  بندرگز، تیم ملوان بندرگز دو سال قبل پس از 9 فصل حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی به لیگ یک سقوط کرد اما این رقابت‌ها سال گذشته به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد.

فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور اواخر مرداد ماه با حضور 12 تیم آغاز خواهد شد که در پایان دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند و جلسه هماهنگی برای چگونگی برگزاری این رقابت‌ها اوایل مرداد ماه برگزار می‌شود.

بیش از یک ماه قبل مالکیت باشگاه ملوان بندرگز تغییر کرد و مهران شهسوار سرمربی سابق این تیم به عنوان مالک جدید این باشگاه معرفی شد و همزمان وظیفه سرمربیگری این تیم پرهوادار را هم بر عهده دارد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: تمرینات تیم ملوان بندرگز برای حضور در لیگ یک فوتبال ساحلی از 25 روز قبل آغاز شد و طی این مدت 23 جلسه تمرینی برگزار کردیم.

مهران شهسوار افزود: شاکله فعلی تیم را بازیکنانی که سال‌های قبل در ملوان بازی می‌کردند و آمادگی بازی داشتند تشکیل می‌دهد و خوشبختانه بازیکنان از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارند.

وی ادامه داد: محمد ایرجی، محمد سرحدی، میلاد درزی، علیرضا خسروی، نیما سپانلو، ابوالفضل خاری، علی صیدانلو، صابر علیخانی و حسین لکزایی، 9 بازیکن فعلی تیم هستند که تمرینات با حضور آنها برگزار می‌شود و لکزایی از سمنان تنها بازیکن غیر بومی تیم است.

وی اضافه کرد: عیسی کمال غریبی بنا به دلایلی نتوانست طی این مدت به تمرینات اضافه شود و به احتمال زیاد از هفته آینده در تمرینات شرکت خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز گفت: هزینه‌های حضور در لیگ یک تفاوت چندانی با لیگ برتر ندارد و ما توانایی مالی زیادی برای جذب بازیکنان غیر بومی نداریم.

شهسوار افزود: اولویت اکثر بازیکنان لیگ برتر است و ما باید تا پایان هفته که مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر تمام می‌شود صبر کنیم و ببینیم چه بازیکنانی باقی می‌مانند.

وی ادامه داد: البته چند بازیکن فوتبالی استان را هم مد نظر داریم که از لحاظ فنی توانایی بالایی برای حضور در فوتبال ساحلی دارند اما مشکل این است که باشگاه‌های آنها اجازه نمی‌دهند.

شهسوار خاطرنشان کرد: حداقل باید چهار بازیکن دیگر در پست‌های مختلف به ما اضافه شوند تا با ترکیب خوبی در لیگ یک حاضر شویم.

وی یادآور شد: هدف ما صعود به لیگ برتر است و به این موضوع بسیار خوشبین هستیم و تلاش خواهیم کرد تا بدون حتی یک باخت به لیگ برتر صعود کنیم زیرا بازیکنان مصمم هستند و توانایی لازم را برای رقم زدن این اتفاق دارند.

عضو هیئت مدیره باشگاه فوتبال ساحلی ملوان بندرگز هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خصوص شرایط این تیم، اظهار داشت: واقعا در این شرایط به کمک مسئولان استانی از جمله استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان نیازمندیم و امیدواریم اسپانسری برای تیم جذب شود تا دوباره به لیگ برتر فوتبال ساحلی برگردیم.

فاضل جهانشاهی افزود: انگیزه و شور و اشتیاق مردم بندرگز مانند 10 سال قبل که به لیگ برتر صعود کردیم هنوز زنده است و امیدواریم این اتفاق رخ دهد و دوباره در لیگ برتر حاضر شویم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار