معاون نظارت بربهره برداری شرکت آبفای کشور :

معاون نظارت بربهره برداری شرکت آبفای کشور گفت : تا ۱۵ مرداد ماه یک حلقه چاه جدید به سیستم آب شرب آزادشهر اضافه خواهد شد.

به زودی یک حلقه چاه جدید به سیستم آب شرب آزادشهر اضافه خواهد شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از آزادشهر؛ سید حمیدرضا کشفی در سفر به گلستان اظهار کرد: باتوجه به اینکه امسال در بسیاری از شهرهای کشور به خصوص در شهرهای گلستان بدلیل کاهش نزولات آسمانی بامشکل تامین و توزیع آب شرب مواجه شدیم و متاسفانه آزادشهر یکی از شهرهای است که بیش از بقیه با این مسئله روبرو است.

وی افزود: با پیگیری ها و پروژه های از قبل تعریف شده و با هماهنگی سازمان مدیریت برای اولین بار از محل اعتبارات خشکسالی مبالغی را برای شرکت آبفا و آب منطقه ای دریافت کردیم.

وی بیان داشت : همزمان با تامین آب در خصوص توزیع آب، ساخت مخازن، اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده توسط آبفا اقداماتی انجام خواهد شد تا شرایط بهتری از نظر تامین آب شرب برای مردم آزادشهر فراهم شود.

کشفی در ادامه افزود : بخشی از شبکه آب شرب آزادشهر دارای وضعیت زون بندی و پهنه بندی مناسبی برای توزیع بافشار متناسب

نیست اما با اعتبارات سال گذشته و جاری که به نحو مطلوب تری تامین شده امیدواریم بتوانیم به مرور این پروژه را حل و فصل کنیم  تا هم در بخش تامین و توزیع وضعیت را بهبود ببخشیم.

این مقام مسئول در پاسخ به خبرنگار برنا در خصوص اهداف سفرش به آزادشهر گفت: بررسی میدانی آخرین وضع موجود آب شرب استان، رصد پایداری ارائه خدمات و مساعدت در خصوص پیگیری های ملی از هداف سفر بنده به گلستان بود.

وی در پایان در خصوص کمبود ۵۰ تا ۷۰ لیتری آب شرب آزادشهر بیان داشت :جهت رفع اضطراری آب مورد نیاز اعتبارات لازم را تامین میکنیم وهمچنین به شرکت آبفا استان اعلام شد تا نسبت به برگزاری مناقصات اقدام کنند و به اندازه صورت وضعیت هزینه پرداخت خواهد شد.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار