فرمانده انتظامی کلاله از وقوع قتل دو نفر به دلیل چرای دام در مزرعه هندوانه در این شهرستان خبر داد.

۲ قربانی به‌خاطر چرای دام در مزرعه هندوانه/ قاتل دستگیر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدخلیل هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: عصر امروز وقوع یک تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان به پلیس ۱۱۰ گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران گشت کلانتری و پلیس‌های تخصصی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی کلاله تاکید کرد: با حضور ماموران مشخص شد شخصی با هویت معلوم و ۵۴ ساله به دو سمت دو نفر از افرادی که احشام آنها باعث تخریب زمین کشاورزی با محصول هندوانه وی شده بودند با سلاح شکاری تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

هاشمی بیان کرد: یک نفر از مجروحان در محل و یکی دیگر از هنگام انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: بلافاصله موضوع دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت که با هماهنگی مرجع قضایی تمامی نقاط احتمالی حضور متهم در شهرستان‌های کلاله، مراوه‌تپه و گنبدکاووس مورد تحقیق و جست‌وجو قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کلاله تصریح کرد: پس از جست‌وجوی انجام شده وی در یکی از مکان‌هایی که مخفی شده بود شناسایی و عملیات دستگیری وی آغاز شد.

هاشمی گفت: متهم که در ابتدا قصل تسلیم شدن نداشت اما پس از آنکه در محاصره پلیس قرار گرفته بود، خود را تسلیم پلیس کرد و دستگیر شد.

وی افزود: از متهم یک قبضه سلاح شکاری کشف و پرونده قضایی برای متهم تشکیل و پیگیری قضایی و انتظامی برای این پرونده در حال انجام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار