از مهارآتش سوزی جنگل های گلستان تا اوضاع وخیم کرونایی در گلستان از جمله اخبار مهم جمعه یکم مردادماه در گلستان بود.

از مهارآتش سوزی جنگل های گلستان تا اوضاع وخیم کرونایی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: با تلاش نیروهای امدادی و مردمی، آتش‌سوزی در جنگل‌های هیرکانی شهرستان گالیکش استان گلستان بامداد امروز مهار شد.

***رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن هشدار درباره افزایش سریع تعداد بیماران کرونایی در استان گفت: وضعیت استان بدتر از اسفند ۹۸ و فروردین پارسال بوده و متأسفانه تعداد بیماران سرپایی و بستری با سرعت زیادی در حال افزایش است.

*** مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از رایگان شدن قبوض آب ۹ درصد مشترکان این استان خبر داد.

*** امام جمعه گنبدکاووس از افراد بالای ۶۰ سال کشور و این شهرستان مرزی درخواست کرد تا برای تزریق واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون شبکه بهداشت و درمان محل زندگی خویش مراجعه نمایند تا مصونیت نسبی علیه این بیماری درجامعه ایجاد شود.

*** مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت که ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازنگری طرح هادی ۱۵۰ روستای استان در سال ۱۴۰۰ اختصاص یافته که نسبت به سال های قبل از لحاظ اعتبار و تعداد روستا از رشد بالایی برخوردار است.

*** مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت که هفت نفر از نیروهای منابع طبیعی در حین خاموش کردن آتش سوزی در بخشی از جنگل‌های شهرستان گالیکش مصدوم شدند که یک نفر از آنان همچنان در بیمارستان بستری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار