جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از انهدام باند سارقان باطری خودرو و اعتراف متهمان به ۴۱۵ فقره سرقت خبرداد.

انهدام باند سارقان باطری خودرو در گلستان/ اعتراف به ۴۱۵ فقره سرقت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، سرهنگ فرزاد تاجره اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در گرگان و روستاهای اطراف آن، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی در نقاط جرم خیز و بررسی‌های تخصصی موفق شدند به سرنخ‌هایی از اعضای باند سارقان حرفه‌ای برسند. سرانجام با اشراف اطلاعاتی پلیس مخفیگاه سارقان شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه هر ۴ متهم دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ارتکاب ۴۱۵ فقره سرقت باطری خودرو در شهرستان "گرگان  و حومه" اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک مالخر در این عملیات و کشف ۲۱ عدد باطری مسروقه از مخفیگاه وی، خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش باطری‌های سرقت شده توسط اعضای این باند بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس گلستان، تاجره گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار