عصر دیروز در آیین دهمین دوره انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر کشوری از طریق ویدئو کنفرانس با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، از سه بانوی کارآفرین گلستانی تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از ۳ بانوی کارآفرین برتر گلستانی با حضور معاون رئیس‌ جمهور

به گزارش گلستان ۲۴؛ مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، گفت: یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های استان ما وجود بانوان کارآفرین و هنرمندی است که نقش بسزایی در چرخ اقتصاد و توسعه استان در عرصه‌های صنعت، صنایع‌دستی و تجارت و ... دارند.

طاهره جباری توران بیان کرد: تاکنون در ۶ دوره از ۱۰ دوره برگزار شده آیین انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر کشور، از استان گلستان تعداد ۱۰ منتخب برتر کشوری با آرای مردمی داشتیم. این بار و در دوره دهم، از استان ما سه کارآفرین برتر داشتیم.

وی گفت: عصر روز گذشته با حضور ویدئو کنفرانسی معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، از دو بانوی کارآفرین برتر روستایی از روستاهای ینقاق و پنو شهرستان گالیکش و یک برتر شهری از شهرستان گنبدکاووس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایسنا، ندا عمی زاده از گنبدکاووس در زمینه تولید کمد پارچه‌ای، خانم زهرا جبارزاده از روستای ینقال در زمینه صنایع دستی چرم دوز و خانم صدیقه صابری از روستای پنو در زمینه فرش، گلیم و تابلو فرش، با آرای مردمی به عنوان کارآفرینان برتر از استان انتخاب شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار