از جلسه اضطراری ستاد کرونا تا کاهش 22 درصدی آبخوان ها از جمله اخبار مهم سه شنبه پنجم مردادماه در گلستان بود.

از جلسه اضطراری ستاد کرونا تا کاهش 22 درصدی آبخوان ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، به دنبال افزایش صعودی میزان بستری های کرونایی در گلستان جلسطه اضطراری ستاد پیشگیری از کرونا در گلستان برگزارشد.

*** مدیرعامل آب منطقه ای گلستان از کاهش ۲۲ درصدی ذخیره آبخوان های استان خبرداد و گفت: رواناب ها هم در گلستان نسبت به آمار دوره بلندمدت کاهش نشان می دهد. 

*** دادستان علی آبادکتول از دستگیری چهار سارق مسلح کمربندی این شهرستان خبر داد.

*** رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند افزایشی شیوع کرونا در استان خبرداد و گفت: بیمارستان ها از بیماران کرونایی پُر شده و چند شهر در وضعیت سیاه قرار دارند.

گذر بیماران کرونایی بستری و قرنطینه گلستان از مرز ۲ هزار نفر، رشد روزانه مبتلایان، هشدار مسوولان در مورد کمبود تجهیزات بیمارستانی و همچنین کم‌توجهی مردم به رعایت شیوه‌نامه‌ها، این استان شمالی را در معرض ورود به سیاهچاله ویروس کرونا قرار داده و مسوولان را نگران عواقب آن کرده است.

***جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت که این نهاد در پی فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام مواسات و کمک مومنانه برای حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا با همکاری نیکوکاران، تاکنون ۳۹۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع کرد.

*** معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه گلستان از ویژه برنامه های عید غدیر در صحن بقاع متبرکه استان خبر داد و یکی از برنامه ها را نورافشانی در شب عید اعلام کرد.

***کمبود مرغ طی روزهای گذشته شایعات افزایش مجدد قیمت مرغ را بیشتر کرده و مسوولان مربوط هنوز به این اخبار واکنش نشان نداده و این خبرها را نه تأیید و نه تکذیب می‎کنند گویا در روزهای اخیر باید شاهد افزایش مجدد قیمت مرغ باشیم.

***مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان از تزریق ۱۶۱ هزار و ۲۱۷ دوز واکسن کرونا در استان خبرداد.

***فرمانده انتظامی آزادشهر از دستگیری عامل نشر اکاذیب در این شهرستان خبرداد.

*** گاهی برای جا انداختن فرهنگ صرفه‌جویی شاهد سوژه شدن اخبار در خروجی رسانه‌ها هستیم، این بار روایت آمارهای متناقض دو مدیر استان گلستان از وضعیت جوی خبرساز شده است، بالاخره گلستان امروز گرم یا سرد خواهد بود؟!.

*** ملک شاهکویی گفت: برای کنترل وضعیت فعلی باید محدودیت ها را جدی تر اجرا کرد و تمام شهر به جز موارد ضروری تعطیل شود.

*** احمدی گفت: چهار مرکز واکسیناسیون کرونا در بندرگز فعال است و این شهرستان رتبه دوم استان در تزریق واکسن را به خود اختصاص داده است.

*** حمیدی گفت: روزانه تزریق ۳ هزار دوز واکسن در گرگان در حال انجام است که می توانیم به روزانه ۶ هزار دوز افزایش دهیم.

*** شدت فراگیری ویروس دلتا و کاهش رعایت پروتکل ها در کنار ضعف ساختاری مراکز درمانی سبب ایجاد مشکلات عدیده در پذیرش بیماران شده و ادامه این روند فاجعه کرونایی را در گلستان رقم خواهد زد.

*** مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ۱۷ پایگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق کم برخوردار گلستان راه اندازی شده و تا پایان سال هم شاهد افزایش ۳۰ درصدی پایگاه ها خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار