رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند افزایشی کرونا در استان خبرداد و گفت: هم اکنون ۸۷۱ بیمار در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

استمرار روند افزایشی کرونا درگلستان/تعداد بستری ها به ۸۷۱نفر رسید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، عبدالرضا فاضل شامگاه یکشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: روند افزایشی شیوع کرونا در گلستان ادامه دارد و در ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: هم اکنون ۸۷۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری بوده که از این تعداد ۱۱۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه و ۳۹ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد: طبق آخرین رنگ بندی تمام شهرستان های استان جز گمیشان در وضعیت قرمز قرار داشته و از مردم می خواهیم پروتکل های بهداشتی را با سخت گیری بیشتری رعایت کنند.

فاضل با اشاره به وقوع پیک پنجم و جولان کرونای دلتا در گلستان، گفت: تا زمان کامل شدن واکسیناسیون همه باید از ماسک استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به فرارسیدن عید قربان هم اشاره و تأکید کرد: مردم برای در امان ماندن از کرونای دلتا که روند بستری ها را افزایش داده باید در اماکن شلوغ حاضر نشوند.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان هم گفت: ۱۱۹ هزار و ۴۵۷ دوز واکسن در گلستان تزریق شده که ۸۳ هزار و ۵۹۶ دوز آن در نوبت اول واکسن کرونا بوده است.

علی باقری از آغاز ثبت نام افراد ۶۰ سال به بالا برای دریافت واکسن خبرداد و افزود: واجدان شرایط باید در سامانه سلامت ثبت نام و بعد از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار