مدیر خانه مطبوعات گلستان از آغاز واکسیناسیون خبرنگاران استان خبر داد و گفت: در مرحله نخست خبرنگاران عضو خانه مطبوعات واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

 واکسیناسیون خبرنگاران گلستانی آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ وحید عرب احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  گرگان  اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون خبرنگاران استان گلستان نیز از امروز آغاز شد.

وی با دعوت از همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان برای عضویت در خانه مطبوعات خاطرنشان کرد: در مرحله نخست، اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

عرب احمدی اعلام کرد: امروز ( شنبه) خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان گلستان که ساکن شهرستان‌های گرگان، آق قلا، بندرگز، کردکوی،گمیشان و بندرترکمن هستند می‌توانند با مراجعه به مرکز واکسیناسیون در گرگان واکسن خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران از ساعت 10 صبح الی 14 امروز می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی و کارت خبرنگاری به سالن قابوس واقع در جرجان جنب جایگاه سی ان جی مراجعه کنند.

مدیر خانه مطبوعات استان درباره واکسیناسیون خبرنگاران در سایر شهرستان‌های استان هم گفت: واکسیناسیون خبرنگاران شرق استان نیز فردا (یکشنبه) در آزادشهر انجام خواهد شد که اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی یادآور شد: براساس هماهنگی صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، واکسن دیگر خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات نیستند نیز در چند روز آینده انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار