حجت الاسلام دیلم ضمن حضور در آئین ختم شهید امنیت "عبدالجبار مختوم نژاد"، پیام تسلیت حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان را به خانواده ایشان ابلاغ کرد.

استکبار جهانی به دنبال اختلاف افکنی در کشورهای اسلامی است / شهید "مختوم نژاد"در راه امنیت و اقتدار کشورمان به شهادت رسید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام نور علی دیلم رئیس مرکز اسلامی استان ضمن حضور در آئین ختم شهید امنیت "عبدالجبار مختوم نژاد" در روستای حاجی قوشان شهرستان گنبد کاووس، عرض تسلیت و ابراز همدردی حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان را به خانواده این شهید امنیت ابلاغ کرد.

در این آئین حجت الاسلام دیلم با ابلاغ پیام تسلیت و همدردی حضرت آیت الله نورمفیدی به خانواده مرحوم و همچنین امام جمعه حاجی قوشان و مردم شریف و متدین منطقه، گفت: در طول تاریخ مقابله حق و باطل در همه ایام از حضرت آدم (ع) تا خاتم و تا قیام و قیامت وجود خواهد داشت و اما خداوند متعال در قرآن کریم بشارت داده است که آخر و انتهای این هستی، از آن مستضعفان و حزب الله است.

وی با اشاره به آیه 81 سوره اسراء که می فرماید "وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا" افزود: باطل همواره نابودشدنى است زیرا باطل مانند کف روی آب، رفتنی و نابودشدنی است و چیزی که ماندگار می باشد، دین مبین اسلام است که ثمره حقانیت آن، قرآن و پیامبر عظم الشان اسلام در مقابله با باطل است.

رئیس مرکز اسلامی استان گلستان با تاکید براینکه، همه ما مسلمانان به این موضوع افتخار می کنیم، تصریح کرد: امروز هم استکبار جهانی در مقابل کشورهای اسلامی ایستاده است و با ایجاد جنگ و خون ریزی، امنیت و آرامش کشورهای اسلامی را از بین می برد.

حجت الاسلام دیلم افزود: هدف استکبار جهانی اختلاف افکنی در کشورهای اسلامی با وجود داشتن اشتراکات دینی، قومی و مذهبی است، تا کشورهای اسلامی در جنگ و بدبختی باشند.

وی گفت: امروز همانطور که شاهد هستیم یک روز در سوریه، یک روز در یمن و یک روز هم مردم افغانستان، گرفتار آن هستند.

رئیس مرکز اسلامی استان گلستان با بیان اینکه، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافعان حرم و به ویژه شهدای امنیت برای حفظ آبرو و ناموس وطن مقاومت و ایستادگی کردند، افزود: در این راه الهی، عده ای در راه خدا شهید می شوند و عده ای نیز منتظر رضوان الهی و شهادت در راه خدا هستند.

حجت الاسلام دیلم با اشاره به اینکه، عاقبت همه انسان ها مرگ است، افزود: عزیزترین و شریف ترین انسان عالم واسلام یعنی پیامبر (ص) از دنیا رفته است و حتی حضرت علی (ع) نیز فرموده است که " این همه جنگ و جهاد کردم و برای اسلام شمشیر زدم اما برای من بد است که در بستر از دنیا بروم" و این نگاه انبیا و بزرگان اسلام باید مایه صبر خانواده مرحوم باشد.

وی با تاکید براینکه امروز ما شهید امنیت تقدیم نظام و کشور کرده ایم، افزود: شهید عبدالجبار مختوم نژاد در راه امنیت، حفظ نوامیس و اقتدار کشورمان و استان گلستان و منطقه به افتخار شهادت نائل گشته است که خدایش بیامرزد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار