مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه هیاهوی طرح «صیانت فضای مجازی» یک شیطنت رسانه‌ای است، گفت: این طرح کاملا حرفه‌ای و عقلایی برای حفاظت از امنیت، اقتصاد و حقوق مردم است.

گرزین: طرح «صیانت فضای مجازی» حافظ امنیت و اقتصاد مردم است/ سفیران فرهنگی گلستان در تدارک محرم 1400

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عباس گرزین در دیدار صمیمی به مناسبت تبریک هفته خبرنگار به دفتر خبرگزاری فارس استان گلستان آمد و ضمن خداقوت به هیئت تحریریه این رسانه اظهار کرد: خبرنگاران مظلوم‌ترین اقشار فرهنگی جامعه هستند و یکی از مهمترین کارهای انقلاب که ارتباطات است از طریق رسانه و خبرنگاران انجام می‌سود خبرنگاران امانت‌داران انقلاب هستند که باید مقام آنها را ارج نهاد.

وی با قدردانی از زحمات خالصانه خبرنگاران در انجام رسالت انقلابی‌شان تصریح کرد: پایبندی به اصول انقلابی و اخلاقی خبرنگاران که خود را آلوده به قلم‌فروشی نمی‌کنند قابل تقدیر است در زمانه‌ای که روابط بر ضوابط حاکم شده، وجود چنین خبرنگارانی باعث پیشرفت جامعه خواهد شد.

* جامعیت، اشرافیت و گستردگی خبرگزاری فارس در سراسر نقاط کشور و فرامرزی نشانه کار حرفه‌ای است/ منافع عده‌ای از باندهای قدرت و ثروت از اجرای طرح صیانت از فضای مجازی به خطر افتاده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه انقلابی و حرفه‌ای یاد کرد و گفت: خبرگزاری فارس با رعایت اصول حرفه‌ای و انقلابی در اطلاع‌رسانی شفاف توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و یکی از منابع اطلاعاتی موثق شناخته شود جامعیت، اشرافیت و گستردگی این رسانه در سراسر نقاط کشور و فرامرزی نشانه کار حرفه‌ای است.

 

گرزین با بیان اینکه روحانیون و رسانه‌ها به عنوان مبلغ و سفیران آگاهی‌بخشی در جامعه هستند، گفت: برخود وظیفه می‌دانیم که از خاکریز رسانه و این جبهه جریان‌ساز حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه هیاهوی طرح «صیانت فضای مجازی» یک شیطنت رسانه‌ای است، گفت: این طرح کاملا حرفه‌ای و عقلایی برای حفاظت از امنیت، اقتصاد و حقوق مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه منافع عده‌ای از باندهای قدرت و ثروت از اجرای طرح صیانت از فضای مجازی به خطر افتاده است، افزود: این طرح در حقیقت حافظ امنیت و اقتصاد مردم است.

* برنامه‌های محرم ۱۴۰۰ باشکوه‌تر از سال‌های گذشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود/  محلات مختلف با کمک مساجد، هیات‌های مذهبی و بدنه‌ی مردمی سیاه‌پوش می‌شود

گرزین با تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان در ایام محرم گفت: برنامه‌های محرم ۱۴۰۰ باشکوه‌تر از سال‌های گذشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود کارویژه‌هایی که امسال سازمان پیگیری می‌کند توجه به فضاسازی محیطی محرم در شهرها و روستاها است.

 

وی با اشاره به اینکه محلات مختلف با کمک مساجد، هیات‌های مذهبی و بدنه‌ی مردمی سیاه‌پوش می‌شود، ابراز کرد: فضاسازی محرم باید نمود عینی در نقاط مختلف داشته باشد در معابر اصلی و میادین شهر با همکاری شهرداری و سایر نهادها تمام استان سیاه‌پوش شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: فضاسازی محرم کمک به برقراری ارتباط عاطفی بیشتر بین مردم و علاقه به سیدالشهدا (ع) ایجاد می‌کند این رویه باعث خودکنترلی بیشتر شده و در نهایت کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت.   

*  ۱۰ برنامه ضبط شده به مناسبت ایام محرم در قالب سخنرانی و مداحی تهیه شده که از شبکه استانی پخش می‌شود/  تبلیغات اسلامی با شعار محوری «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» نسبت به اجرای برنامه‌ها حرکت خواهد کرد

گرزین با بیان اینکه ۱۰ برنامه ضبط شده به مناسبت ایام محرم در قالب سخنرانی و مداحی تهیه شده که از شبکه استانی پخش می‌شود، گفت: کسانی که نمی‌توانند به صورت حضوری در این مراسم‌ها شرکت کنند از طریق شبکه استانی و فضای مجازی این بستر برای آنها فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از همایش‌ها به صورت وبیناری خواهد بود نقش رسانه را در ترویج ارزش‌های دینی و اعتقادی مهم خواند و ابراز کرد: تبلیغات اسلامی با شعار محوری «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» نسبت به اجرای برنامه‌ها حرکت خواهد کرد و رسانه‌ها باید کمک کنند تا امسال پیام ویژه‌ای را در تاثیرگذاری محرم به جامعه انتقال دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار