مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش گلستان: متقاضیان نقل و انتقالات اضطراری داخل و خارج استان جهت ثبت نام از تاریخ 12مردادماه تا 25 مرداد1400 طبق شرایط بخشنامه پیوست می توانند به سامانه profile.medu.ir مراجعه نمایند.

جزئیات نقل و انتقالات اضطراری فرهنگیان گلستان اعلام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش گلستان، رضا قدمنان مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان، در مصاحبه با استودیو همکلاسی ، در خصوص جزئیات نقل و انتقال اضطرای داخل و خارج استان توضیحاتی را ارائه داد.

قدمنان در این باره اظهار داشت: متقاضیان نقل و انتقالات اضطراری داخل و خارج استان جهت ثبت نام از تاریخ 12مرداد1400 تا 25مردادماه طبق شرایط بخشنامه پیوست  می توانند به سامانه profile.medu.ir  مراجعه نمایند؛ اطلاع از وضعیت نقل و انتقالات همکاران صرفاً از طریق سامانه اینترنتی میسر بوده ، لذا از ارجاع همکاران به اداره کل اکیداً خودداری گردد .

وی همچنین گفت: مدیران و معاونین واحدهای آموزشی، سرپرست و کمک سرپرست مدارس شبانه روزی، سرپرستان بخش و نیروهای آموزشی شاغل در پست های اداری ( مشمولین بخشنامه 230 سال 58 ) و معلمانی که بنا به ضرورت در دوره و رشته دیگری مشغول خدمت می باشند، بر اساس پست و دوره تحصیلی و رشته تدریس اصلی پیش از انتصاب ، در نقل و انتقالات شرکت داده می شوند .

شیوه نامه نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان استان گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار