آسیابی گفت: ۷۲ درصد مردم در مراجعات به دستگاه قضایی گلستان و از برخورد همکاران ما رضایت دارند.

۷۲ درصد مردم در مراجعات به دستگاه قضایی گلستان رضایت دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «حیدر آسیابی» صبح امروز (یکشنبه 17 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 72 درصد از مراجعه کنندگان به مراکز قضایی از نحوه برخورد همکاران اداری و قضایی ما اعلام رضایت کردند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: مبارزه با تخریب جنگل ها یکی از محورهای اصلی مبارزه ما به شمار می رود و در شورای حقوق حفاظت از بیت المال و در نشست با قضات به این مسئله خواهیم پرداخت.

 

آسیابی متذکر شد: تلاش ما این است که احکام جایگزین حبس توجه کنیم و در بسیاری از احکام جایگزین حبس به کشت درخت توجه شده است.

 

وی با بیان اینکه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر مورد توجه دادگستری استان گلستان است، افزود: ملاقات عمومی را به یک روز خاص اختصاص نمی دهیم و در روزهای دیگر نیز این ملاقات ها را خواهیم داشت.

 

این مقام مسئول بیان کرد: جلسات دستگاه قضایی استان را به بعد از ظهر و خارج از وقت اداری منتقل کردیم تا در زمان ادرای وقت آنها اختصاص به مردم داشته باشد.

 

آسیابی به تشدید نظارت ها و تقویت آن تاکید کرد و ابراز داشت: برخورد به هنگام با مفاسد از اولویت کاری ما است و برخورد با فسادها در هنگام مسئولیت اهتمام خواهیم داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار