مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت که ۱۱ نفر از نیروهای فرهنگی این شهرستان که یک نفر از آنان بازنشسته بود، طی یک ماه اخیر باشدت گرفتن شیوع کرونا بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

کرونا جان ۱۱ فرهنگی گنبدکاووس را گرفت

به گزارش گلستان ۲۴؛ کمال‌الدین نظرنژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از جامعه فرهنگی گنبدکاووس خواست با توجه به شرایط بحرانی شهرستان در بحث شیوع کرونا بیش از پیش رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا مهرماه امسال با سلامت کامل بر سر کلاس درس حاضر شوند.

وی افزود: آموزش و پرورش گنبدکاووس پنج هزار و ۸۰۰ فرهنگی شاغل دارد که با همکاری مرکز بهداشت شهرستان تا کنون سه هزار و ۵۰۰ نفر از آنان معادل ۶۰ درصد، واکسن کرونا دریافت کردند.

نظرنژاد، درباره ساخت فضاهای آموزشی طی سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ در گنبدکاووس گفت: از مهرماه سال ۹۹ تا کنون ۱۴ آموزشگاه خیرساز با ۹۰ کلاس درس در چهار نقطه شهری و ۱۰ روستای این شهرستان برای استفاده دانش آموزان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شد.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس اظهارداشت: همچنین عملیات ساخت پنج آموزشگاه با ۳۴ کلاس درس با همکاری خیران مدرسه ساز در این شهرستان در حال انجام است.

وی افزود: علاوه بر اقدامات انجام شده در حوزه ساخت و ساز مدارس، امسال پروژه‌ درمانگاه فرهنگیان و سالن ورزشی تخصصی ویژه بانوان فرهنگی افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز صبح امروز به خبرنگار ایرنا گفت: هم اینک ۴۴۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند که ۵۳ نفر از آنان به دلیل وخامت بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

فرهاد بدیعی افزود: طی ۲۴  ساعت گذشته ۱۰ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های گنبدکاووس جان خود را از دست دادند که ۶ نفر از آنان از اهالی این شهرستان و بقیه از شهرهای همجوار بودند.

وضعیت شیوع کرونا در گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان گلستان از ۱۲ تیرماه امسال قرمز شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار