با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، اختتامیه جشنواره یاوران نماز (صحت قرائت نماز ) در کانون طه گلستان برگزار گردید.

اختتامیه جشنواره یاوران نماز (صحت قرائت نماز ) در کانون طه گلستان برگزار گردید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، مراسم اختتامیه جشنواره یاوران نماز با حضور تسلیمی رییس اداره نماز وزارت آموزش وپرورش، قاسم محمدی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان، سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، سیدرضا حسینی رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در کانون فرهنگی تربیتی طه گرگان برگزار گردید .

محمدی از برگزاری جشنواره‌های نمازی در آموزش و پرورش با حضور دانش آموزان و مشارکت همه همکاران فرهنگی شهرستان و استان تشکر کرد و خواستار تداوم و استمرار برنامه‌های نمازی در مدارس شد.

 وی از برگزاری جشنواره های نمازی در دهه مبارکه فجر و ارسال بیشترین آثار از دانش آموزان و فرهنگیان استان گلستان به بیست و نهمین اجلاس نماز و ثبت آن در دبیرخانه اجلاس مذکور با بالا ترین شرکت کننده ها خبر داد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در ادامه به برخی از اهداف و نکات تربیتی اقامه نماز برای جمع حاضر پرداخت و نماز را بهترین و مهمترین راه تقرب به خدا و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست.

در ادامه سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی تقویت مبانی دینی دانش آموزان و فرهنگیان، توسعه و گسترش و ترویج گروه ها و کانال های نمازی را از سیاست‌های کلان معاونت پرورشی و فرهنگی دانست و گفت: در دهه فجر امسال جشنواره جشن تکلیف در خانه با مشارکت دانش آموزان والدین برگزار می‌شود که به برترین آنها جوایز و لوح تقدیر اهدا می شود.

حسینی از برگزاری کتابخوانی نمازی با حضور حداکثری فرهنگیان، مشارکت در برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان و مدرسه، نیز جشنواره های ۳۸ گانه فرهنگی، قرآنی، عترتی و نمازی خبرداد که ۸ جشنواره آن نمازی و عترتی است.

وی هدف از برگزاری این جلسه را تجلیل و تقدیر از دانش آموزان برگزیده استانی به صورت حضوری محدود و شبکه شاد اشاره کرد و از حضور همه دانش آموزان و خانواده های محترم، همکاران اداری و عوامل برگزار کننده دراجرای جشنواره مذکور تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه جلسه تسلیمی رئیس اداره نماز وزارت آموزش و پرورش به صورت تلفنی از برگزارکنندگان این جشنواره تشکر و قدردانی کرد و به اهمیت و فواید اقامه نماز در خانه ومدارس برای دانش آموزان و نیز تصحیح قرائت نماز در افزایش کیفیت بخشی اقامه نماز دانش‌آموزان اشاره کرد و آن را از برنامه‌های مطلوب آموزش و پرورش استان گلستان دانست. وی خواستار استمرار برنامه ها و فعالیتهای نمازی بیشتر به صورت مجازی با استفاده از شبکه شاد در مدارس شد.

در پایان این مراسم ازتعدادی دانش آموزان برگزیده درجشنواره مذکور به صورت نمادین تجلیل و تقدیر به عمل آمد

 

ارسال نظر

آخرین اخبار