معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از حمل بیش از ۲۰۰ هزار تن نهاده دامی از بندر امام خمینی به استان خبر داد.

حمل بیش از ۲۰۰ هزار تن نهاده دامی از بندر امام خمینی به گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ میرشاهی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۰۵ هزار و ۲۸۵ تن نهاده‌های دامی از طریق ۷ هزار و ۶۸۹ سرویس وارد استان شده است.

او افزود: از تاریخ ۱۱ خرداد تا ۱۱ مرداد ماه پهلوگیری کشتی‌ها در بندر امام خمینی (ره) بیشتر شد و طی این مدت تعداد سفر‌ها به ۴ هزار و ۹۳۸ سرویس طی دو ماه رسید و در این مدت ۱۳۰ هزار تن بار به استان منتقل شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه ۷۰ درصد بار طی این دو ماه وارد استان شده است، ادامه داد: ورود این محموله‌های دامی به استان آرامش را به دامداران، مرغداران و شرکت‌های دام و طیور بازگردانده است.

او با اشاره به کمبود راننده کامیون برای انتقال نهاده‌های دامی به استان گفت: متاسفانه فاصله هزار و ۵۰۰ کیلومتری استان ما با جنوب کشور و نبود بار برای جا به جایی به نقاط جنوبی رغبتی برای رانندگان ایجاد نمی‌کرد که حمل بار را از نقاط جنوبی به استان ما انجام دهند.

میرشاهی افزود:، اما در نهایت با قراردادن طرح تشویقی هر ۳ سرویس ۲ حلقه لاستیک با یارانه دولتی خوشبختانه رانندگان دیگر استان‌ها از این موضوع استقبال کردند و حمل و نقل نهاده‌های دامی و کالا‌های اساسی به استان بدون مشکل انجام شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار