مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: از تاریخ ۱۱ خردادماه تا ۱۱ تیرماه بیش از ۵۶ هزار تن کالای به گلستان وارد شده است.

بیش از ۲ هزار کامیون حامل کالا‌های اساسی در یک ماه اخیر وارد گلستان شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیر پشتیبانی دام‌ها، مدیرکل و معاون حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، درخصوص هماهنگی‌های لازم جهت اعزام ناوگان مورد نیاز به بندر امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در یک ماه اخیر بیش از ۲ هزار کامیون حامل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی از بندر امام (ره) بارگیری و وارد استان گلستان شده است.

با توجه به افزایش حجم محصولات مذکور در بندر امام خمینی (ره) و نظر به اهمیت تامین و حمل به موقع مایحتاج ضروری مردم، امکان صدور بارنامه از بندر امام (ره) برای شرکت‌های حمل ونقل استان فراهم شده است تا ناوگان باربری بدون وقفه اقدام به حمل کالا‌های مورد نیاز استان کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان همچنین از اهتمام رانندگان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت و افزود: کلیه کامیون‌های ارسالی موظفند پیش از ورود به بندر امام خمینی (ره) نسبت به انجام ضدعفونی و دریافت تاییدیه ضدعفونی اقدام کنند.

او همچنین خبر از تشکیل کمیته حمل کالا‌های اساسی جهت تسریع در روند امور مربوطه در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان داد، و بیان کرد: حمل و جابجایی کالا‌های اساسی در روز‌های آتی نیز به شکل ویژه و متداوم ادامه خواهد داشت.

میقانی در پایان افزود: کامیون‌های ارسال شده از استان گلستان جهت حمل نهاده‌های دامی باید نسبت به دریافت کد دامپزشکی از طریق شبکه دامپزشکی شهرستان خود اقدام نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار