حمیدی گفت: در راستای نظارت بر رعایت پروتکل ها در هیئت های بهداشتی در ایام محرم نسبت به تشکیل اکیپ های نظارتی اقدام کردیم.

تشکیل اکیپ های نظارتی بر فعالیت های هیئت های مذهبی گرگان/ جریمه یک میلیون تومانی ۱۰۰۰ خودری غیربومی

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد حمیدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با افزایش تعداد بستری های بیماران کرونایی و همچنین مراجعات بیماران کرونایی در مراکز درمانی گرگان رو به رو هستیم.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: متاسفانه  در روزهای اخیر میزان بیماران بدحال در شهرستان گرگان افزایش یافته و با توجه به آن که در ماه محرم قرار داریم تاکید ما این است که هیئت های مذهبی نسبت به رعایت پروتکل ها اهتمام داشته باشیم.

 

حمیدی یادآور شد: در جلسات گذشته به این مسئله تاکید شده و توصیه ما این است که مراسمات عزاداری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز و بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا برگزار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر چنانچه اوضاع کرونا در استان گلستان تغییر نکرد مجبور به اعمال محدودیت های بیشتر خواهیم بود و این مهم به کسبه و اصناف آسیب میزند.

 

 فرماندار گرگان به تشدید نظارت بر ترددهای خودرویی خبر داد و گفت: در روزهای اخیر در طول روز حدود یک هزار خودروی غیربومی به دلیل ورود به شهر قرمز گرگان به ویژه در محله ناهارخوران جریمه یک میلیون تومانی شدند.

 

حمیدی متذکر شد: همچنین در ساعت منع تردد شبانه نیز ۶۰۰ تا ۷۰۰ خودروی بومی جریمه می شوند.

 

وی ابراز داشت: تلاش ما این است که به واکسیناسیون سرعت ببخشیم، اگر تعداد واکسن ها افزایش پیدا کند روند خوبی در تزریق واکسن خواهیم داشت.

 

فرماندار گرگان متذکر شد: در دستورالعمل ستاد ملی نظارت مستقیم برگزاری مراسمات هیئت های مذهبی بر عهده تبلیغات اسلامی است و اما با همکاری تبلیغات اسلامی اکیپ‌های تشکیل شده است تا بتوانند بر روند پروتکل های بهداشتی در هیئت ها و مراسمات عزاداری نظارت داشته باشد و در صورت تخلف تذکرات لازم را به هیئت‌های مذهبی ارائه می‌ شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار