حق شناس به همراهی بیشتر هیئت های مذهبی با ستاد کرونا اشاره کرد و گفت: چند هیئت نسبت به کرونا عادی انگاری می کنند که باید جلوی این تخلفات گرفته شود.

پروتکل ها در بیشتر هیئت های مذهبی رعایت می شود/ تبلیغات اسلامی نظارت را جدی بگیرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (شنبه 23 مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: 50 دستگاه ونتیلاتور در یک هفته گذشته به ظرفیت استان گلستان افزوده شده است.

 

استاندار گلستان به احداث بیمارستان صحرایی توسط سپاه در شرق استان اشاره کرد و افزود: یک هزار و 973 بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی گلستان داریم که نسبت به هفته گذشته تفاوت معناداری ندارد ولی این مهم به معنی این نیست شیوع ویروس کرونا کاهش یافته است.

 

حق شناس بیان کرد: احتمال منع تردد در همه استان ها برای تعطیلات پیش رو وجود دارد و ستاد ملی کرونا در تلاش است که ظرفیت به کارگیری وسایل نقلیه عمومی را به یک سوم برسانند.

 

وی متذکر شد: آن چیزی در استان برای ما حائز اهمیت است این بود که بسیج و سپاه به کمک نیروی انتظامی برای کنترل ترددها بیاید، در فضای بسته عزاداری ممنوع است و وزیر کشور در جلسه ستاد کرونا به آن تاکید داشتند.

 

این مقام مسئول به همراهی بیشتر هیئت های مذهبی اشاره کرد و ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی باید نظارت بر عزاداری ها را جدی بگیرند، متاسفانه چند هیئت مصوبات را رعایت نکردند و باید فکری برای آنها داشته باشیم و اگر هیئتی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کند حتما باید از سوی رسانه ها اطلاع رسانی شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار